eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpóźnienie zwrotu pobrania › Re: Opóźnienie zwrotu pobrania
  • Data: 2012-07-02 21:46:19
    Temat: Re: Opóźnienie zwrotu pobrania
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jssr03$6qh$1@inews.gazeta.pl...

    > A 7 dni roboczych jest rozsądne w dobie eliksirów itp?

    Przecież sam napisałeś, że to jest za pobraniem, czyli w grę wchodzi
    gotówka. Zanim dojdzie do eliksiru, ta gotówka musi zostać pobrana,
    zaksięgowana, wpłacona na konto. Bez problemu można sobie wyobrazić, że ten
    proces trwa kilka dni (kurier pobiera gotówkę jednego dnia, wpłaca
    kolejnego, księgowanie kolejnego dnia, zlecenie przelewu następnego, itd.)

    > Myślisz, że mają osobne, nieoprocentowane konto, na którym składują te
    > pieniądze i przetrzymują je tam 7 dni roboczych w ramach Zrobimy Na
    > Złość Klientowi?

    Nadal zakładasz, że robią to specjalnie. Możesz to udowodnić?

    No i może odpowiesz, czy czytałeś regulamin przed skorzystaniem z usługi?

    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1