  • Data: 2003-07-21 18:24:03
    Temat: Opłata za sprawdzenie?
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Nabyłem ostanio kość RAM'u (128MB) (ostanio: jakieś 10 miechów temu). Jakiś
    czas temu kość zaczeła nawalać. Spokojnie zaniosłem do serwisu i porzyczyłem
    od kolegi kość 256MB:). Serwisant powiedział mi przy odbieraniu sprzętu, że
    jak będzie kość dobra to płace za sprawdzenie 50zł...!!! pięć dych za
    stwierdzenie żę kość jest dobra:) Pytanie brzmi: czy mogę tak zrobić?
    (ustalić opłatę za sprawdzenie sprzętu na gwarancji?) Jest to wg mnie
    (pomijając to że głuopta) nie dokońca legalne... ale chyba wiedzą co robią.
    Jak narazie nie zanosi się na to, że odbiore kość (mam tą od kolegi:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie