    From: MareK <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Opłata skarbowa - kwestia miejsca jej wniesienia.
    Date: Fri, 07 Aug 2009 09:47:39 +0200

    Wczoraj spotkałem się z sytuacją cokolwiek dziwną. Moi rodzice są stroną
    w postępowaniu administracyjnym (sprawa dot. budowy, prowadzona przez
    powiatowego inspektora nadzoru budowlanego) i ojciec poprosił bym
    reprezentował go przed tym organem jako pełnomocnik. Złożyłem
    pełnomocnictwo wraz dowodem wpłaty opłaty skarbowej (17zł). Wpłaty
    dokonałem w kasie miejscowego urzędu gminy ale pani z nadzoru
    budowlanego stwierdziła, że powinienem był wpłacić te pieniądze w kasie
    starostwa powiatowego (po kilku fochach jednak przyjęła ten dowód
    wpłaty). Nie za bardzo rozumiem, o co jej chodziło? Gdyby dalej istniały
    znaczki skarbowe to by sprawdzała, gdzie je kupiłem? Czy pieniądze z
    opłat skarbowych trafiają na różne konta, w zależności od tego, gdzie są
    wpłacane? Czy miała rację, kwestionując mój dowód wpłaty?
    MareK