  • 21. Data: 2003-11-08 23:32:35
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@g...pl news:bojtvn$dds$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Jak to? To należy stosowac się do zasad kulturalnego zachowania tylko
    > wobec niektórych? Coż - mnie nauczono inaczej.

    Gdybys spotkal goscia ktory - przykladowo - dzwoni codzinnie i mowi ze cie
    <cytuje>"zajebie"</cytuje>, nasyla dresow na ludzi ktorzy mu nie pasuja itd
    - to powiedz mu oczywiscie milo "dziendobry sasiedzie" ;) ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 22. Data: 2003-11-09 01:16:38
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    itd
    > - to powiedz mu oczywiscie milo "dziendobry sasiedzie" ;) ?

    Nie mówimy o sąsiedzie a o grupie dyskusyjnej. W sąsiedztwie rzucajcie sobie
    czym chcecie - miesem czy siekierami, jak chcecie. Tu jest miesjce publiczne
    i domogam się elementarnej kultury. Nikt nie każe odpisywać na jego posty i
    wydaje mi się, że korona Wam z głowy nie spadnie, jak oszczędzicie nam
    pokazu swojego bogatego słownictwa i wybujałego temperamentu. Nie jest to
    odpowiednie miejsce do prowadzenia prywatnych kłótni, a juz na pewno nie w
    tak wulgarny i szczeniacki sposób. Chcecie sobie wymyslać - priv.

    BTW - link Ci sie popsuł :-)

    Depi.

  • 23. Data: 2003-11-09 03:38:39
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > bede tyle razy na ciebie bluznil ile mam ochoty i taki debil (stosuje to
    > jako chorobe) tylko gadac potrafi...

    Nie będziesz. A jeżeli mama i tatko nie nauczyli Cię jakie są skutki publicznego
    obrażania innego faceta to ja bardzo szybko mogę Cię tego nauczyć.
    I to tak, że nie zapomnisz tej lekcji przez całe życie.
    Dotarło do Ciebie, czy też chcesz zostać inwalidą przez swój niewyparzony język
    i brak wychowania ?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 24. Data: 2003-11-09 08:39:24
    Od: Taras <h...@w...pl>

    On Sat, 8 Nov 2003 23:08:17 +0100, Marcin Olender <d...@g...pl> wrote:

    Witam

    [ciach]

    > Co do urzędasów, to weź jeszcze pod rozwagę choćby to, że oni ( w tym ja
    > przez jakiś czas ) zarabiają nieco ponad tysiąc złotych. A górnicy średnio
    > 4500. Różnica? To znaczy że za jednego górnika mamy min. 3 urzędasów. Ale to

    Ciekawe to jest to, skąd sie biorą takie dane. Mieszkam na Śląsku, znam
    całą masę górników, żaden z nich nie zarabia więcej niż 2000 z groszami.
    A jakoś cała reszta kraju ma takie wyobrażenie o górniczych pensjach.
    Faktem jest że są lepsze niż np. moja nauczycielska, ale za taką różnicę
    ja bym nie poszedł pod ziemie.

    Zresztą widomo skąd się biorą średnie, średnia krajowa też jest dwa razy
    wyższa od mojej.

    Co do reszty dyskusji to sie nie odnoszę, bo jest poniżej jakiegokolwiek
    poziomu

    [ciach cla reszta]

  • 25. Data: 2003-11-09 08:55:46
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

> [...]
    > I to tak, że nie zapomnisz tej lekcji przez całe życie.
    > Dotarło do Ciebie, czy też chcesz zostać inwalidą przez swój niewyparzony

    Dziekuje ... Zapisalem sobie tego posta ... Jesli cos mi sie stanie (co
    jakos ciagle watpie bo gadac to ty potrafisz i wynajmowac kogos bo sam to
    sie raczej boisz) to bedzie wiadomo co i jak ...

  • 26. Data: 2003-11-09 09:26:43
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    Na poczatek sorka za uniesienie sie ...
    Akurat o gornictwie wiem zapewne wiecej niz jakis tam urzednik zajmujacy sie
    gornictwem w wawie ... chociazby przez to ze mieszkam na Slasku i praca na
    kopalni obca mi nie jest.

    > Flashi - pomijam, że piszesz wierutne bzdury na sam temat, bo to, że
    > górnictwo cos przynosi jest jakimś tragicznym urojeniem, w szczególności,
    że
    > zyskujemy na tym. Z czego więc bierze się Twoim wielce mądrym zdaniem
    > problem z górnictwem? Nikt nie musi na tej grupie wiedzieć, jak mizerne
    > pojęcie masz o ekonomii i jak bardzo wsłuchałeś się w ekspertów w rodzaju
    > Leppera.

    dobra to moze ja inaczej :)
    jesli pl wydobywa okolo 100mln t wegla ... no ale dobra mamy wydobywac tylko
    70 ...
    kopalnia wegiel sprzedaje na zewnatrz za okolo 200 zl ... z tej sprzedazy
    jesli sie nie myle sciagane jest 22% Vatu ...
    czyli z kazdej tony wegla kopalnie oddaja 44zl dla panstwa ...
    wychodzi cos kolo 1.5-2mld zl... (powiedzmy ze z tego placone jest okolo
    75-90% (jedne kopalnie placa inne zabijane sa innymi kosztami)
    Do tego doliczcie wszelkie oplaty srodowiskowe...
    Dlaczego to kopalnia nie moze zajac sie przerobka pod powierzchnia za co nie
    musiala byc odporowadzana oplata srodowiskoa ? okolo 1mld zl
    Doliczcie do tego takze oplaty za uzytkowanie gruntu gminnego, ktory
    kopalnie musza placic bo nie beda mogly fedrowac. okolo 2mld w skali roku
    Nastepnym kosztem ktory no coz by tu nie mowic jest wina samych kopalni :)
    to koszty remontow budynkow po szkodach gorniczych ... okolo 1mld zl chociaz
    to teraz ciezko sie sciaga...
    Oplaty jakie sa ciagniete z gornictwa to takze: oplata za przewoz wegla PKP
    okolo 2.5-3 mld zlotych w skali roku. Dlaczego to kopalnie maja
    dofinansowywac PKP jednymi z najwyzszych kosztow transportu ? Dlaczego
    taniej jest samochodem nad morze niz pociagiem ?
    Dodajcie jeszcze Vat ktory odprowadzaja wszystkie firemki zwiazane z
    gornictwem, oraz Vat i podatki ktory odprowadzaja posrednicy w sprzedarzy
    wegla. co przy zwiekszeniu ceny o jeszcze 200-300 zl daje nastepne 2 mld...
    Wychodzi okolo 11mld ... bez podatkow sciaganych z gornikow ...
    Nawet przyjmujac ze sciagalnosc z samych kopalni vatu jest na poziomie
    75-90% to i tak 10mld gornictwo placi panstwu i pokrewnym.
    I tak zeby nie zaponniec na koniec ...
    Gornictwo kupuje wszystko w sposob gorniczy czyli jesli srubka ktora w
    sklepie kosztuje kilka groszy to dla kopalni cena jest ustalona na 5 zl i
    nie jest to cena wyssana z palca ...
    Kopalnia Szczyglowice kupowala ostatnio sprzet komputerowy. Nie moga
    oczywiscie sama oglosic przetargu tylko musiala zrobic to przez KW.
    Jak myslicie ile kosztuje drukarka laserowa ? Albo komputer klasy Athlon
    XP1800+ albo P4 2GHz ?
    Drukarka cz-b laserowa w zamowieniu dla kopalni kosztuje 12000zl
    A komputerki okolo 10000zl ...
    Dlaczego ????

> [...]
    > to zło konieczne. w odróżnieniu od górnictwa, które zaprzepaszcza szanse
    > kraju na rozwój, grzebiąć w swoich sztolniach naszą przyszłość.

    Tak zawsze sie zastanawiam skad te 4500 sredniej ?
    Absolwent na kopalni po studiach wyzszych ma szanse na 2000zl a po 3-4
    miesiacach 200zl wiecej...
    Znam zarobki kilku gornikow dolowych (okolo 2000-2500 miesiecznie)
    Kilku osob dozoru (tutaj roznie w kopalni od 1500-3000 zl miesiecznie osoby
    w prywatnych spolkach gorniczych do 5000zl)
    Oczywiscie zwiazkowcy maja okolo 7000-8000zl za wlasciwie niewiele.
    Do tego dyrekcja kopalni ktora ma od 8000-15000zl ale to bardzo niewielu
    Oczywiscie teraz najwazniejsze zawyzenie ... Narzucone przez rzad zarobki
    ludzi z KW gdzie nawet sekretarka zarabia wiecej od gornika ... dziwne co ?
    narzucone przez rzad.
    Zamknijcie gornictwo ... probujcie ... jednak nie zauwazacie jednego malego
    problemu ....
    Dopuki jest polskie gornictwo to cena wegla importowanego jest taka sama lub
    niewiele wieksza od naszego wegla ...Jednak w momencie brakow wegla
    polskiego cena skoczy na 100% ...

    > Absolutnie nie do przyjęcia są jednak Twoje wulgaryzmy i czyste chamstwo.
    > Nie jest ważne, czy to jest Arnold "Buzdygan" czy ktoś inny, jakieś zasady
    > kultury obowiązują. Nie wiem, czy pochodzisz z jakiegoś patologicznego
    > środowiska, gdzie taki sposób wypowiedzi jest akceptowany, ale taki poziom
    > to weź sobie stąd pod budkę z piwem, choć i tam może to być za dużo.

    sorki za to ... jednak socjotechnika stosowana przez rzad gdzie mowi sie
    tylko o tym ze trzeba bylo dokapitalizowac gornictwo zawrotna kwota 4mld zl
    przez ostatnie kilka lat ...jest zwyczajnie zabojcza i mieszkanca slaska
    zwyczajnie doprowadza do furii

    > Nawet w najsłuszniejszej sprawie wypowiadając się w ten sposób tylko sobie
    > wystawiasz jak najgorsze świadectwo, a nie osobie, które się starasz
    > obrazić. Dawno już nie widziałem czegoś tak skandalicznego na tej grupie,
    > raczej należącą do tych spokojniejszych i kulturalniejszych.

    Wiem przepraszam :( Bede sie staral po pierwzze juz nie pisac odpowiedzi do
    Arka vel Asteca SA...

    > Wzywam Cię do opamiętania. No i do poważnego zastanowienia się nad swoimi
    > poglądami ekonomiczno-politycznymi, które wzięte sa zaiste z księżyca.

    Przemysl to co napisalem ... I wtedy poszukaj kwot pelnych wplywow z
    gornictwa oraz pokrewnym jemu galezi przemyslu ...

    pozdrawia lekko zawstydzony uniesieniem Flashi

  • 27. Data: 2003-11-09 11:18:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie
    > gornictwem w wawie ... chociazby przez to ze mieszkam na Slasku i praca na

    No tak. Czyli wlaczysz o swoje interesy. To się nie zrozumiemy, bo mi
    bardziej leży na sercu dobro kraju, niż dobro paru zdziczałych węglokopów. I
    nie jest to pusta retoryka - widziałem Twoich kolegów w akcji i normalnego
    cywilizowanego człowieka zgroza bierze za gardło jak na tę dzicz patrzy.

    > dobra to moze ja inaczej :)
    > jesli pl wydobywa okolo 100mln t wegla ... no ale dobra mamy wydobywac
    tylko
    > 70 ...

    Owszem. Należy doprowadzić do przeciecie się krzywych popytu i podaży ma
    takim poziomie, który umożliwia egzystencje podmiotów produkujących dany
    towar. Jeśli jest ich zbyt duzo to następuje nierównowaga po stronie popytu
    i nie dość, że każda tona jest wydobywana ze stratą, to jeszcze nadmiar
    węgla na rynku dodatkowo obniża cenę. Szkoda, że w szkołach górniczych ( i
    innych ) nie wykładaja podstaw ekonomii.

    > kopalnia wegiel sprzedaje na zewnatrz za okolo 200 zl ... z tej sprzedazy
    > jesli sie nie myle sciagane jest 22% Vatu ...

    Z kogo? Z kopalni? VAT płacony jest, jako podatek "od konsumpcji" przez
    ostatecznego nabywce. To, że kopalnia jest podatnikiem zasłania fakt, że
    fizycznie dopłacić te 22% muszą nabywcy - po prostu jest o 22% droższy.

    > czyli z kazdej tony wegla kopalnie oddaja 44zl dla panstwa ...

    Nie kopalnie, a nabywcy, czyli summa sumarum po wszystkich meandrach obiegu
    konsumenci energii, czyli MY. Czyli NIE ZALICZAMY.

    > wychodzi cos kolo 1.5-2mld zl... (powiedzmy ze z tego placone jest okolo
    > 75-90% (jedne kopalnie placa inne zabijane sa innymi kosztami)

    O - i tu jest naciągnięcie nr. 1. Ja w fakturze za energie VAT płacę, a
    kopalnie nie.

    Naciągają mnie w ten sposób i oszukuja budżet. Normalne firmy za to idą nie
    dość, że do likwidacji, to jeszcze ich szefowie mogą iść dopierdla. Si si -
    ale górnictwa to nie dotyczy, bo jesteśmu świętą krową socjalistycznej
    gospodarki. Nie ma już scojalizmu mówicie? Nic nie szkodzi - mamy kilofy,
    mutry i koktaile mołotowa i wprowadzimy socjalizm z powrotem. Przynajmneij
    jeśli chodzi o nas.

    > Do tego doliczcie wszelkie oplaty srodowiskowe...
    > Dlaczego to kopalnia nie moze zajac sie przerobka pod powierzchnia za co
    nie
    > musiala byc odporowadzana oplata srodowiskoa ?

    A ja wiem? Powiedz mi czemu? Pewnie ja i reszta podatników jej to
    nakazaliśmy, żeby móc więcej do nich dopłacać.

    > okolo 1mld zl

    A gdzie jest płacona ta opłata? Do budżetu?

    > Doliczcie do tego takze oplaty za uzytkowanie gruntu gminnego, ktory
    > kopalnie musza placic bo nie beda mogly fedrowac. okolo 2mld w skali roku

    Dobrze, że sam wspominasz, że do budżetu GMINNEGO. A więc - SLĄSKIEGO. Ja
    nic z tego nie mam. Poza tym gmina może chyba zaniechac poboru, czemu się
    czepjają? Może uwazaję, że prawo powinno dotyczyć wszystkich jednakowo i nie
    chcą uznać "wiodącej roli górnictwa"? Hmm....

    A więc - NIE UZNAJEMY.

    > Nastepnym kosztem ktory no coz by tu nie mowic jest wina samych kopalni :)
    > to koszty remontow budynkow po szkodach gorniczych ... okolo 1mld zl
    chociaz
    > to teraz ciezko sie sciaga...

    Sam widzisz - NIE UZNAJEMY.

> [...]
    > dofinansowywac PKP jednymi z najwyzszych kosztow transportu ? Dlaczego
    > taniej jest samochodem nad morze niz pociagiem ?

    Jak to "dofinansować" i jak to, na Boga, "dlaczego"?!?!?!? Uważasz, że
    górnictwo powinno nie płacić za usługi, z których korzysta?!?!? Jak można
    twierdzić, że opłata za przewóz towarów jest jakims niesprawiedliwym
    obciążeniem i to jeszcze sugerujesz, że "parapodatkowym".

    Za usługi trzeba płacić i nie słyszałem, aby PKP szykanowało górnictwo
    jakimiś specjalnymi stawkami. Co więcej - z tego co wiem to górnictwo zalega
    PKP na miliardy za te przewozuy.

    I przed wszysktim - PKP jest przedsiębiorstwem, które ma własną osobowość
    prawną i te pieniądze trafiają (jeśli już) do niego, nie do nas. PKP zresztą
    także ssie budżetowego cyca ( wide groźby kolejnych strajków), choć w tym
    przypadku jestem skłonny jakieś dofinansowanie z budżetu dopuścic, gdyz
    każdemu powinno zależeć na tym, aby w kraju sprawnie funkcjonował transport
    ( a górnictwo z mojego punktu widzenia powinno nie istnieć).

    czyli - nowu NIE UZNAJEMY.

> [...]
    > gornictwem, oraz Vat i podatki ktory odprowadzaja posrednicy w sprzedarzy
    > wegla. co przy zwiekszeniu ceny o jeszcze 200-300 zl daje nastepne 2

    Patrz uwagi dot. VAT powyżej.

    > Wychodzi okolo 11mld ... bez podatkow sciaganych z gornikow ...

    No widzisz - a mi wyszło inaczej. Nie odrzuciłem tylko 1 mld opłaty
    środowiskowej, bo nie wiem po prostu co to jest.

    > Nawet przyjmujac ze sciagalnosc z samych kopalni vatu jest na poziomie
    > 75-90% to i tak 10mld gornictwo placi panstwu i pokrewnym.

    90% ???? LOL! Ogólnie ściagalność wynosi 90-kilka ( już nie pamiętam
    dokładnie ile ). Naprawde sądzisz, że górnictwo płaci 90%? Zresztą niektóre
    kopalnie płaca wszystko ( Bogdanka choćby, ale to nie Śląsk, nie? daje do
    myślenia, co?), niektóre są rentowne. I te powinny pozostać. Reszta do kosza
    i koniec rozmowy.

    Poza tym widac, jak wygląda to Twoje rzekome "płacenie państwu": jest to
    albo płacenie cudzymi pieniędzmi (VAT), z których jeszcze część się kradnie,
    albo płacenie sobie (podatki gminne), albo innym podmiotom (PKP). MY
    (budżet, Polska, podatnicy) Z TEGO NIC NIE MAMY. Śląsk okrada resztą kraju i
    ciągle domoaga się wiecej, jeszcze demolując i blokując.

> [...]
    > XP1800+ albo P4 2GHz ?
    > Drukarka cz-b laserowa w zamowieniu dla kopalni kosztuje 12000zl

    A ja wiem? Przecież to kopalnie i cała gónicza sitwa tak to sobie ustawiła!
    Ktoś Wam się do tego bajzlu miesza?!? Przecież to wszystko Ślązacy, stara
    kompania własnej adoracji, zasiedziała tam już od lat. Układy i układziki.
    Dlaczego JA mam to utrzymywać? To moja, albo rządu wina według Ciebie?
    Przecież Hausner właśnie to miał na myśli, ajk mówił o układach, dla których
    ciagły kryzys branży jest na rękę bo kręcą własne lody przy tym. To własnie
    rząd chce przeciąć, ale oczywisci trzeba cos wiedzieć i widzieć, aby cos
    zrozumieć. Dlaczego związkowcy bronią tego statu quo? Bo im jest na rękę a
    dobro kraju, czy nawet górnictwa, mają w głebokim poważaniu. Bezczelność
    śląskich związków przekracza wszelkie granice. Po skatowaniu i podpaleniu
    policjantów śmieli twierdzić, że to policyjna prowokacja. Widzisz - ja na
    górniczą tłuszczę reaguje prawie tak, jak Ty na Arnolda, ale staram się
    trzymać jezyk na wodzy...

    > Tak zawsze sie zastanawiam skad te 4500 sredniej ?

    Z GUSu kolego, z GUSu...

> [...]
    > ludzi z KW gdzie nawet sekretarka zarabia wiecej od gornika ... dziwne co

    o jezu - ale ile ich jest? 100? Myślisz że na te tysiące sa w stanie
    cokolwiek zawyżyć? Wake up! Proliferujesz demagogiczną propagande made by
    Lepper.

    > Zamknijcie gornictwo ... probujcie ... jednak nie zauwazacie jednego
    malego
    > problemu ....

    No próbujemy próbujemy... Ale mamy terrorystów przeciw sobie, którzy prędzej
    rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż przywileje. Czy Wy
    jeszcze mówicie o sobie "Polacy"? Ja zauważam np., taki problem, że ja
    dostajew pensje 12 razy w roku, a górnik 14 razy... jak to jest? I ja nie
    dostaje kilku ton węgla i ołówego...

    > Dopuki jest polskie gornictwo to cena wegla importowanego jest taka sama
    lub
    > niewiele wieksza od naszego wegla ...Jednak w momencie brakow wegla
    > polskiego cena skoczy na 100% ...

    A skąd to kuriozalne stwierdzenie? Cena węgla ustalana jest na
    międzynardowym rynku towarowym i nie sądze, aby zmniejszenie wydobycia w
    Polsce wpłynęło znacząco na jego poziom. Zreszta właśnie o to chodzi - aby
    cena podskoczyła na tyle, aby jego wydobywanie dla pozostałych polskich
    kopalni stało sie opłacalne. Przecież to proste! Stary - naprawde nie
    rozumiesz tego mechanizmu?

    > sorki za to ... jednak socjotechnika stosowana przez rzad gdzie mowi sie
    > tylko o tym ze trzeba bylo dokapitalizowac gornictwo zawrotna kwota 4mld
    zl

    BUCHAHAHAHAHAHA!!!! 4 mld?!?! Stary! Już wsiąkło tam kilkadziesiąt (
    34 o ile pamiętam ) miliadów a rząd szykuje kolejne 12 milardów !!!
    Socjotechnika???? To co Wy uprawiacie, to nie socjotechnika tylko kłamstwo w
    nadziei, żę nikt nie sprawdzi u źródła. Niestety cześć faktycznie wierzy na
    słowo. Przelicz, ile dzieci można było wykarmić, wyposażyć i wykształcić na
    najwyższym śiwtowym poziomie za te 40 + miliardów złotych! A ile autostrad
    wybudować! Połozyć sieci teleinformatycznych... Wyposażyć wydziałów
    szpitalnych... Pracowni uniwersyteckich i placówek badawczych... Ile punktów
    dowodzenia, karetek, radiowozów....

    To jest nasza przyszłość, której nie będzie przez Śląsk, który utuczył się
    za żołtymi firankami i nie chce puścić.

    I gdzie ta Twoja socjotechnika? Mówienie prawdy to socjotechnika?
    Człowieku - nie masz chyba wstydu...

    > przez ostatnie kilka lat ...jest zwyczajnie zabojcza i mieszkanca slaska
    > zwyczajnie doprowadza do furii

    Wiesz - jak powiedział kiedyś Radek Sikorski - Polska by bardzo skorzystała,
    gdyby Sląsk ogłosił secesje. 50% problemów by nagle zniknęło a Wy
    moglibyście się tam w tych dziurach grzebac skolko ugodno. Zamiast
    doprowadzać się do furii najpierw zacznijcie myśleć, potem to myślenie
    rozszeżcie na kategorie szerszą niż wasz "Śląsk", potem policzcie i
    sprawdzcie dane (np. dotyczące średnich płac nie tylko w górnictwie ale
    ogólnie na ślasku - jedne z najwyższych w kraju) a potem pogadamy. Poza tym
    jak tak kochacie ten węgiel, to czemu wszyscy przechodzicie na gaz? Pisała o
    tym prasa - kot ma spalać węgiel, jak nawet Śląsk go nie chce (zarzą domów
    kom. w Bytomiu nawet, o ile mnie pamięć nie myli).

    Mnie do furii doprowadza to, że dla paru tysięcy zdziczałych łobuzów, co to
    nie chciało im się chodzić do szkoły i teraz nie będą mieli gdzie proacować,
    bo tylko kilofem umieją machać, pańśtwo zaprzepaszcza rozwojowe szanse i
    skazuje się na wieczną wegetację na skraju cywilizacji europejskiej. Każda
    złotówka dla górnictwa mnie osobiście boli i uważam ją ze skradzioną mnie i
    temu Państwu z którym się identyfikuje.

    Mam nadzieję, że choć jeden się tym udławi. I że choć jednemu drgnie
    powieka, jak kolejna osoba umrze na stopniach szpitala, bo zabrakło
    pieniędzy na leczenia... Ale coż... Śląsk to Śląsk..

    Depi.

  • 28. Data: 2003-11-09 11:19:18
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Taras" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe to jest to, skąd sie biorą takie dane.

    z GUSu

    --
    Depi.

  • 29. Data: 2003-11-09 12:33:43
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie będziesz. A jeżeli mama i tatko nie nauczyli Cię jakie są skutki
    publicznego
    > obrażania innego faceta to ja bardzo szybko mogę Cię tego nauczyć.

    Gdzie i kiedy popaprańcu?

    Leszek

  • 30. Data: 2003-11-09 13:45:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Flashi rzecze:
    > Dziekuje ... Zapisalem sobie tego posta ... Jesli cos mi sie stanie (co
    > jakos ciagle watpie bo gadac to ty potrafisz i wynajmowac kogos bo sam to
    > sie raczej boisz) to bedzie wiadomo co i jak ...

    Ale to, że sobie zapisałeś już Ci nie pomoże.
    A sprawy załatawiam osobiście.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek