  • Data: 2008-07-03 01:01:42
    Temat: [Offtopic] Re: Czy agencje towarzyskie sa w Polsce legalne?
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W poście <g48p55$90a$1@inews.gazeta.pl>
    andreas <a...@y...com> m.in. napisał(a)::

    > Jak zaczniesz wierzyć w to co piszą w gazetach to daleko nie zajedziesz.
    > W Polsce jest nielegalne tylko czerpanie zysków z CZYJEGOŚ nierządu,

    Taka teoria...

    Powiedzmy, że zarobiłem 1 mln z i nie zapłaciłem podatku.
    Ktoś doniósł i wzywany jestem do U.S (?), tam przyznaję, ze zarobiłem 1 mln.
    zł i zarobiłem to "dając dupy". I tu pytanie, skoro w Polsce nielegalnym
    jest czerpanie korzyści z cudzego nierządu, to takiej korzyści nie może
    również czerpać skarb państwa (?), a więc nie mogliby teoretycznie zrobić
    mi nic, gdybym tak im oznajmił. Ok, tyle mojego gdybania, bo pewnie jest na
    to jakiś paragraf i by mogli. :/

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg