  • 1. Data: 2004-01-19 12:42:46
    Temat: Oferty handlowe
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczace wysylania ofert hanldowych do firm. Nie chce aby
    mnie posadzono o spam wiec chce najpierw zadzwonic i spytac sie czy moge
    wyslac oferte. Pytanie: czy wystarczy odpowiedz od dowolnej osoby w firmie,
    czy konkretnej osoby, do ktorej ta oferte wysylam?

    --
    pozdrawiam,
    diabelek na acn kropka waw kropka pl

  • 2. Data: 2004-01-19 16:35:19
    Temat: Re: Oferty handlowe
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GT!" <c...@m...sig> napisał w wiadomości

    W razie wątpliwości osobę czynną w firmie uważa się za upoważnioną do
    składania oświadczeń. Biorąc pod uwagę ilość spamu w sieci, to wystarczy,
    że będzie to ktokolwiek z firmy. Tylko wówczas w pości napisz, że w
    nawiązaniu do rozmowy i Iksińskim przesyłam ofertę.

    Może być jedynie kłopot, jak Iksiński się będzie wypierał.

  • 3. Data: 2004-01-19 22:23:10
    Od: "GT!" <c...@m...sig>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > napisz, że w nawiązaniu do rozmowy i Iksińskim przesyłam ofertę.
    >
    > Może być jedynie kłopot, jak Iksiński się będzie wypierał.

    nie chce generowac spamu i chce aby moje oferty byly jak najmniej
    upierdliwe. poza tym wysylanie niechcianych ofert handlowych jest karane
    (moze jeszcze slabo egzekowane ale jednak).

    dzieki za odpowiedz.