  • 1. Data: 2009-05-06 14:07:03
    Temat: Odzyskanie pieniędzy za towar z Allegro
    Od: dtruszk <d...@g...com>

    Witam
    Zwiedziony ilością pozytywnych komentarzy, oraz brakiem czasu
    skorzystałem na allegro z oferty zakupu garnituru szytego na miarę.
    Zamówiłem ten garnitur z opcją ekspres (za dopłatą), która miała
    diametralnie skrócić czas oczekiwania na towar (z max 10 dni do max 4
    dni roboczych). Po dokonaniu zamówienia i przelaniu pieniędzy dostałem
    e-maila z potwierdzeniem zamówienia oraz dopiskiem, że ekspresu nie
    będzie. Garnitur przyszedł po ok 7 dniach roboczych od złożenia
    zamówienia i był kompletnie inny niż ten, który zamawiałem
    (rozmiarowo). Na początku zastanawiałem się czy nie pomylili
    garniturów. Dla przykładu wymiar w pasie miał wynosić 90 cm, a wynosi
    100 cm, szerokość w udzie też jest o jakieś 20 cm za duża, a marynarka
    ma krzywo zakończone rękawy. W sobotę mam ważne wesele i de facto
    muszę sobie kupić drugi garnitur, gdyż pani poinformowała mnie, że nie
    zdążą mi poprawić tego garnituru. Czy w takim wypadku mam szansę na
    zwrot pieniędzy?? Firma nie dotrzymała terminu dostawy, a garnitur
    nawet nie jest zbliżony do tego który zamawiałem.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-06 16:12:16
    Temat: Re: Odzyskanie pieniędzy za towar z Allegro
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dtruszk pisze:

    > skorzystałem na allegro z oferty zakupu garnituru szytego na miarę.

    Szyty na miarę bez przymierzania ???? To chore.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-05-06 16:23:15
    Od: dtruszk <d...@g...com>

    > Szyty na miarę bez przymierzania ???? To chore.

    No chore niestety, jednak firma ma bardzo dużo komentarzy. Pisałem
    chyba do 40 osób i praktycznie był zadowolony z zakupu. Niestety,
    popełniłem błąd.

  • 4. Data: 2009-05-06 16:25:20
    Od: dtruszk <d...@g...com>

    On 6 Maj, 18:12, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Szyty na miarę bez przymierzania ???? To chore.

    No trochę, wcześniej tak nie myślałem. Firma ma bardzo dużo
    pozytywnych komentarzy. Pisałem chyba do 40 osób, które się skusiły i
    praktycznie wszystkie były zadowolone. Niestety to był błąd.

  • 5. Data: 2009-05-06 21:39:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Szyty na miarę bez przymierzania ???? To chore.

    Przy dzisiejszej technice?
    Pare zdjec na golasa, ewentualnie z powieszona na szyi (lub naklejona na
    dupie) miarka skalujaca, z brzycem wciagnietym i wypuszczonym, rekami
    wyciagnietymi i opuszczonymi, dla odbrego wirtualnego krawca powinno
    stanowic wystarczajace dane do uszycia na miare :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-05-07 09:40:53
    Od: dtruszk <d...@g...com>

    wiadomościnews:gtscsv$sa3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > wyciagnietymi i opuszczonymi, dla odbrego wirtualnego krawca powinno
    > stanowic wystarczajace dane do uszycia na miare :)

    No właśnie, mierzyłem się sam bardzo dokładnie, ale garnitur nie
    odzwierciedla w najmniejszym nawet stopniu tego co zmierzyłem,
    wszędzie jest za szeroki, zastanawiałem się czy nie pomylili
    garniturów. A oni mają masę pozytywnych komentarzy, pisałem do tych
    ludzi i faktycznie są zadowoleni.

  • 7. Data: 2009-05-07 16:42:09
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "dtruszk" napisał:
> [...]
    > wszędzie jest za szeroki, zastanawiałem się czy nie pomylili
    > garniturów. A oni mają masę pozytywnych komentarzy, pisałem do tych

    najpierw skontaktuj sie ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy (ale
    wyłacznie za pomocą strony allegro) potem jeśli nie będzie ugody to odeślij
    towar spowrotem jako niezgodny z umową w ciągu 10ciu dni (zdaje się) i żądaj
    zwrotu pieniędzy, jeśli ich nie dostaniesz wystaw negatywny komentaż i
    skontaktuj się z allegro w sprawie odzyskania pieniędzy, powodzenia:O)

  • 8. Data: 2009-05-08 11:55:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargomel pisze:

> [...]
    > się) i żądaj zwrotu pieniędzy, jeśli ich nie dostaniesz wystaw negatywny
    > komentaż i skontaktuj się z allegro w sprawie odzyskania pieniędzy,

    Zdaje Ci się, jak zwykle, w Twoich postach.

    Termin 10 dni dotyczy bezwarunkowego zwrotu i nie dotyczy w przypadku
    garnituru szytego na miarę.

    Natomiast w ciągu dwóch lat można odesłać garnitur jako niezgodny z
    umową, jeśli faktycznie będzie niezgodny z umową, czyli jeśli jego
    wymiary są inne, na jakie umawiały się strony.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-05-19 17:56:01
    Od: m...@g...com

    On 8 Maj, 13:55, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > umową, jeśli faktycznie będzie niezgodny z umową, czyli jeśli jego
    > wymiary są inne, na jakie umawiały się strony.

    A czy w przypadku niezgodności towaru z umową mogę oczekiwać zwrotu
    pieniędzy??

  • 10. Data: 2009-05-19 18:52:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    m...@g...com pisze:

    > A czy w przypadku niezgodności towaru z umową mogę oczekiwać zwrotu
    > pieniędzy??

    Zazwyczaj możesz żądać wymiany lub naprawy. Zwrot kosztów należy się
    w przypadku "chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają
    nadmiernych kosztów."

    --
    Liwiusz