eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdzyskanie pieniędzy za towar z Allegro › Odzyskanie pieniędzy za towar z Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.c
    om!news2.glorb.com!postnews.google.com!l5g2000vbc.googlegroups.com!not-for-mail
    From: dtruszk <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odzyskanie pieniędzy za towar z Allegro
    Followup-To: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 6 May 2009 07:07:03 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <1...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.243.127
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1241618823 30496 127.0.0.1 (6 May 2009 14:07:03 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 May 2009 14:07:03 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l5g2000vbc.googlegroups.com; posting-host=89.78.243.127;
    posting-account=_NheQwoAAACaUQr98QYXuXUgp4HZFSvb
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.10)
    Gecko/2009042316 Firefox/3.0.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:587305
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zwiedziony ilością pozytywnych komentarzy, oraz brakiem czasu
    skorzystałem na allegro z oferty zakupu garnituru szytego na miarę.
    Zamówiłem ten garnitur z opcją ekspres (za dopłatą), która miała
    diametralnie skrócić czas oczekiwania na towar (z max 10 dni do max 4
    dni roboczych). Po dokonaniu zamówienia i przelaniu pieniędzy dostałem
    e-maila z potwierdzeniem zamówienia oraz dopiskiem, że ekspresu nie
    będzie. Garnitur przyszedł po ok 7 dniach roboczych od złożenia
    zamówienia i był kompletnie inny niż ten, który zamawiałem
    (rozmiarowo). Na początku zastanawiałem się czy nie pomylili
    garniturów. Dla przykładu wymiar w pasie miał wynosić 90 cm, a wynosi
    100 cm, szerokość w udzie też jest o jakieś 20 cm za duża, a marynarka
    ma krzywo zakończone rękawy. W sobotę mam ważne wesele i de facto
    muszę sobie kupić drugi garnitur, gdyż pani poinformowała mnie, że nie
    zdążą mi poprawić tego garnituru. Czy w takim wypadku mam szansę na
    zwrot pieniędzy?? Firma nie dotrzymała terminu dostawy, a garnitur
    nawet nie jest zbliżony do tego który zamawiałem.
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1