  • 1. Data: 2009-05-06 11:01:22
    Temat: problem z zamknięciem rachunku bankowego
    Od: "maximus" <b...@a...pl>

    Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    Piszę rozwiązanie umowy po czym dostaję odpowiedź, że rachunek nie może
    zostać zamknięty bo nie odpowiada im podpis.
    Mówie kurde nie możliwe i szukam umowy znajduję mając ją przed sobą
    podpisuję się tak samo i wysyłam ponownie pismo z rozwiązaniem umowy.
    W odpowiedzi znowu ta sama śpiewka że podpis im się nie zgadza !!!
    O zgrozo nie dziwię się że bank się chwali liczbą rachunków w milionie sztuk
    skoro nie pozwalają ich zamknąć.

    Pytanie co dalej robić bo nie zamierzam płacić pieniędzy za potwierdzenie
    podpisu skoro uważam że mój podpis jest identyczny a bank celowo utrudnia
    zamknięcie rachunku i na dodatek chce wyłudzić pieniądze oferując mi
    przysłanie kopi wzrou podpisu w jaki sposób mam się podpisać. (po co mam
    umowę swoją)
    Abstrachuję a co wtedy kiedy na na obu umowach są ciut inne podpisy -
    przecież to możliwe i co wtedy, kto ma rację?

    Czy można się od tego odwołać pożalić komukolwiek poza sądem ?
    Sprawa dotyczy rachunku firmowego więc UOKiK raczej odpada.
    Może jakaś skarga do komisji nadzoru bankowego czy cokolwiek innego ?
    Wszelkie pomysły mile widziane - byle sensowne ?

  • 2. Data: 2009-05-06 11:13:23
    Temat: Re: problem z zamknięciem rachunku bankowego
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    > Piszę rozwiązanie umowy
    Błąd, a pożądane kroki i kolejność to
    http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/8.htm

  • 3. Data: 2009-05-06 11:16:05
    Temat: Re: problem z zamknieciem rachunku bankowego
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    maximus wrote:
    > Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    > Pisze rozwi?zanie umowy po czym dostaje odpowied 1/4 , ?e rachunek nie mo?e
    > zostaae zamkniety bo nie odpowiada im podpis.
    > Mówie kurde nie mo?liwe i szukam umowy znajduje maj?c j? przed sob?
    > podpisuje sie tak samo i wysy?am ponownie pismo z rozwi?zaniem umowy.
    > W odpowiedzi znowu ta sama ?piewka ?e podpis im sie nie zgadza !!!
    > O zgrozo nie dziwie sie ?e bank sie chwali liczb? rachunków w milionie sztuk
    > skoro nie pozwalaj? ich zamkn?ae.

    niestety norma. Czasem ludzie wysylali po 20 listow, za ktoryms razem
    uznaja. Ew wlasnie podpis potwierdzony notarialnie - i wtedy to ich
    problem. Aha - wizyta w kiosku/oddziale nic nie da - oni nic nie moga
    zrobic.

    PS. Szkoda ze nie prywatny, bo cofniecie zgody na przetwarzanie danych
    osobowych + podpis notarialny moze dac ciekawy efekt w przypadku olania
    tego przez mBank.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2009-05-06 11:16:50
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    K.K. wrote:
    > Błąd, a pożądane kroki i kolejność to
    > http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/8.htm

    a prawo mowi co innego :D

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-05-06 11:30:01
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > a prawo mowi co innego :D
    Nie zaprzeczę, ale ja im dziękuję za ... no i tu mam problem, bo nie
    łamią, jeśli faktycznie mogą coś w podpisie podważyć.
    A nawet gdyby łamali, to ja im dziękuję, bo jest mało prawdopodobne by
    ktokolwiek mógłby zamknąć mi rachunek zlecając w wypowiedzeniu umowy
    przelew zawartości na swój 'techniczny rachunek'. Oprócz 'rozdawanego'
    wszędzie wzoru podpisu potrzeba jeszcze unikalnego identyfikatora i
    telekodu, czyli hasła dostępu do kanału telefonicznego. Takie
    potwierdzenie tożsamości jest wyraźnie pewniejsze.

  • 6. Data: 2009-05-06 17:54:00
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "maximus" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam - sprawa dotyczy mBanku.
    > Piszę rozwiązanie umowy po czym dostaję odpowiedź, że rachunek nie może
    > zostać zamknięty bo nie odpowiada im podpis.

    Wyslij ZPO.

    Jak znowu napisza to co zwykle: zapytaj urzejmie, ktory komisariat policji
    prowadzi sprawe o uporczywe podszywanie sie pod ciebie.

    Bo jezeli nie zglosili, to znaczy, ze przyjeli, iz to Ty podpisales
    wypowiedzenie umowy rachunku, co potwierdza prowadzona korespondencja, wiec
    niech sie paluja.

    sz.

  • 7. Data: 2009-05-08 06:58:22
    Od: "maximus" <b...@a...pl>

    Rozumiem, że sądu "konsumenckiego" polubownego nie ma do którego można
    byłoby złożyć skargę a jedyna droga formalna to sąd.
    hmmm coś mi się nie chce wierzyć.
    A nadzór bankowy czy związek banków czym cię zajmuje?

  • 8. Data: 2009-05-08 07:26:47
    Od: "maximus" <b...@a...pl>

    krótkie poszukiwania w google więcej mi podpowiedziały niż wszyscy na formum
    razem wzięci:
    - Skargi dotyczące działania banku można kierować np do Generalnego
    Inspektora Nadzoru Bankowego i Rzecznika Praw Obywatelskich.