  • 31. Data: 2015-11-09 11:25:43
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 09:55, m pisze:

    > Ludzie, ale czy POP3 to nie jest jakaś antyczna prehistoria? Komu
    > dzisiaj potrzebny jeszcze jest POP?

    A czemu tak uważasz, ja tam lubię sobie ściągnąć pocztę na dysk, to co
    nieistotne się usuwa, co istotne zostawia i co jakiś czas zrzuca się na
    płytkę, czy na inny nośnik.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 32. Data: 2015-11-09 11:30:43
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2015 o 11:25, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > A czemu tak uważasz, ja tam lubię sobie ściągnąć pocztę na dysk,

    Dlatego że występują m/in problemy w dostepie z wielu końcówek (kilka
    komputerów, komputer + komórka) a zmiany dokonane lokalnie (tagi,
    gwiazdki, przeczytane/nieprzeczytane, foldery) są tracone w przypadku
    utraty lokalnej maszyny/nie przenoszą się na drugą końcówkę.

    A ściągnąć pocztę na dysk można i w IMAPie.

    > to co
    > nieistotne się usuwa, co istotne zostawia i co jakiś czas zrzuca się na
    > płytkę, czy na inny nośnik.

    Z ciekawości się dopytam - jak to robisz w thunderbirdzie? Bo kiedyś
    chciałem coś takiego zrobić i nie doszukałem się sposobu na wygodne
    zrzucenie archiwum poczty na CD i potem wygodne z tego archiwum
    korzystanie.

    p. m.

  • 33. Data: 2015-11-09 11:39:52
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 11:30, m pisze:
> [...]
    > chciałem coś takiego zrobić i nie doszukałem się sposobu na wygodne
    > zrzucenie archiwum poczty na CD i potem wygodne z tego archiwum

    Thunderbird jest dodatkowym klientem poczty i nie ma włączonego
    kasowania, kasowanie i zapamiętywanie wszystkiego wykonuję YAM-em :)
    dzięki temu mogę bezproblemowo dostać się do każdego maila osobno.
    No i właśnie YAM nie ma na razie obsługi IMAP-a, więc sobie nie ściągnę
    nim jeśli nie ma obsługi POP3.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 34. Data: 2015-11-09 11:54:28
    Od: <4...@9...115428.invalid> (Tom N)

    Tomasz Kaczanowski w

    > No i właśnie YAM nie ma na razie obsługi IMAP-a, więc sobie nie ściągnę
    > nim jeśli nie ma obsługi POP3.

    Jakies kilka lat temu widziałem... https://yam.ch/ticket/37...

    Proponuje zmianę z YAM (Yet Another Mailer) na YAS (SHIT) ;P

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2015-11-09 12:05:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 11:54, (Tom N) pisze:

    > Jakies kilka lat temu widziałem... https://yam.ch/ticket/37...
    >
    > Proponuje zmianę z YAM (Yet Another Mailer) na YAS (SHIT) ;P

    I cały czas jest otwarty, wiem, bo akurat wersje z małymi własnymi
    poprawkami kompiluję dla siebie sam (autorzy, którzy przejęli kod i
    prowadzą główne repozytorium strzelili focha, jak wyrzuciłem jedną z
    ichnich klas, która tylko powoduje zmniejszenie stabilności, a robi
    dokładnie to samo co klasa systemowa, dodatkowo użyta jest tylko w
    okienku "o programie", jako przycisk do wsparcia :) Ja nie mam jakiegoś
    parcia na tego imapa, więc nie mam jakiegoś parcia w dopisaniu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 36. Data: 2015-11-09 12:07:06
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.11.2015 o 09:55, m pisze:

    > Ludzie, ale czy POP3 to nie jest jakaś antyczna prehistoria? Komu
    > dzisiaj potrzebny jeszcze jest POP?

    Mnie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 37. Data: 2015-11-09 12:12:51
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.11.2015 o 11:30, m pisze:

> [...]
    > chciałem coś takiego zrobić i nie doszukałem się sposobu na wygodne
    > zrzucenie archiwum poczty na CD i potem wygodne z tego archiwum

    Edycja - Konfiguracja kont -
    tu dla każdego konta masz opcję: Kopie i foldery
    wchodzisz tam et voila! - zapisujesz gdzie chcesz :)

    Nie ma za co:)

  • 38. Data: 2015-11-09 12:31:02
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2015 o 12:12, Wiesiaczek pisze:

    > Edycja - Konfiguracja kont -
    > tu dla każdego konta masz opcję: Kopie i foldery
    > wchodzisz tam et voila! - zapisujesz gdzie chcesz :)
    >
    > Nie ma za co:)

    U mnie nie ma. Tj jest "kopie i foldery" ale nie ma tam nic na widok
    czego mógłbym krzyknąć "et voila - zapisuję gdzie chcę".

    Poza tym, z zapisaniem to jeszcze pół biedy - jak to *wygodnie* odczytać
    thunderbirdem? Jak przejrzeć wszystkie maile od Wiesiaczka z roku 2008,
    z archiwum które mam zrzucone na CD?

    p. m.

  • 39. Data: 2015-11-09 12:38:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 12:31, m pisze:

> [...]
    >
    > Poza tym, z zapisaniem to jeszcze pół biedy - jak to *wygodnie* odczytać
    > thunderbirdem? Jak przejrzeć wszystkie maile od Wiesiaczka z roku 2008,

    Była jakas wtyczka, pozwalająca na eksport do standardowego mboksa.
    Takie coś przeczytać powinien kazdy mailer, bo to raw z tego co dostaje
    się prosząc o maile :) Tak zapisywane sa w Yamie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 40. Data: 2015-11-09 12:51:30
    Temat: [OT]Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2015 o 12:38, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Była jakas wtyczka, pozwalająca na eksport do standardowego mboksa.
    > Takie coś przeczytać powinien kazdy mailer, bo to raw z tego co dostaje
    > się prosząc o maile :) Tak zapisywane sa w Yamie.

    Ba, ja nawet sobie mboksy mogę sam wyciągnąć z serwera poczty, tyle że
    stąd daleko jeszcze do wygody przeglądania "każdym mailerem". :)

    p. m.