  • 21. Data: 2015-11-08 12:28:26
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Może ściągnął, ale po padzie komputera utracił? Gdzieś tu pisali,że
    > problem z hasłem wynikł z padu systemu.

    Jak ktoś pisze, że do poczty używa przeglądarki,
    to raczej nie programu do poczty. Jakby ściągnął, to by miał.
    Problem z hasłem jest odrębny.

  • 22. Data: 2015-11-08 12:59:36
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 08.11.2015 o 12:28, cef pisze:

    > Jak ktoś pisze, że do poczty używa przeglądarki,
    > to raczej nie programu do poczty. Jakby ściągnął, to by miał.
    > Problem z hasłem jest odrębny.

    Wydaje mi się, że Thunderbird podczas jego początkowej konfiguracji
    proponuje domyślnie przechowywanie wiadomości na serwerze.
    Dopiero wymuszenie pozostawiania wiadomości na lokalnym komputerze
    sprawia, że "jakby ściągnął to by miał".
    Ja ściągam i mam :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 23. Data: 2015-11-08 13:16:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-08 o 12:59, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > Dopiero wymuszenie pozostawiania wiadomości na lokalnym komputerze
    > sprawia, że "jakby ściągnął to by miał".

    Nie wiem, ja to może jakiś staroświecki jestem,
    ale program do poczty służy u mnie do tego, żeby
    pocztę ściągnąć czyli mieć ją u siebie na komputerze
    i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    pracować na niej, otwierać załaczniki itp
    Klikam raz i pobieram wszystko.
    Nie wyobrażam sobie czytania poczty ze wszystkich adresów
    poprzez kolejne otwieranie stron i wpisywanie loginów czy haseł
    a większość użytkowników, których pytam tak własnie robi.
    (tyle że zapamiętują moze hasła i loginy w przeglądarce i mają łatwiej,
    ale jak widać do czasu)

  • 24. Data: 2015-11-08 21:52:44
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Jedyne co zrobi to przywróci z backupu hash starego hasła, więc nie odblokuje osobie
    niepowołanej, po prostu przywróci stare hasło i nawet za pieniądze żaden admin nie
    zrobi nic ponadto, bo w tych systemach jednak dokładnie widać kto i co robił.

  • 25. Data: 2015-11-08 21:56:07
    Od: W <w...@w...pl>

    zycef wystukał, co następuje:

> [...]
    > i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    > pracować na niej, otwierać załaczniki itp

    Jest różnica w protokołach pomiędzy pop3 a imap - ten pierwszy pobiera i jak
    pobierze to najczęściej grzecznie usuwa z serwera co pobrał, ten drugi
    pozwala na synchronizację skrzynki pomiędzy kilkoma urządzeniami i tutaj
    mamy pełną dowolność - co ma pobierać i jak długo trzymać. W przypadku kilku
    urządzeń to drugie jest jednak wygodniejsze. Inna rzecz - nie wiem czy onet
    sięw końcu nauczył tego...

    A co do wątku - "ludzie dzielą się na tych którzy robią kopie zapasowe i
    tych, którzy takie będą robić"...

  • 26. Data: 2015-11-08 22:57:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"

[...]
    ---
    No szczególnie, że powodem zmiany hasła jest z reguły podejrzenie o
    naruszenie jego tajności :-)

  • 27. Data: 2015-11-08 23:53:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.11.2015 o 13:16, cef pisze:

> [...]
    > i móc ją przeczytać jak nie będę miał dostępu do sieci,
    > pracować na niej, otwierać załaczniki itp

    Nie wiem, może za dużo spamu dostaję, ale wkurza mnie domyślne
    ustawienie Thunderbirda (u mnie inne niż Wiesiaczek pisze) polegające na
    tym że wszystko ściąga na dysk. Jednak cenię sobie takie ustawienie że
    jak kliknę na wiadomość to wtedy dopiero ją pobiera z dysku (niegdyś
    domyślne ustawienie dla folderów IMAP) i nie musze czekać aż sobie
    pracowicie pobierze wszystkie nowe maile, co powoduje że jak ktoś wyśle
    słitfocie z wakacji to przez kilka minut mam zablokowaną możliwość
    przeczytania istotnych wiadomości.

    p. m.

  • 28. Data: 2015-11-09 08:08:44
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid>

    On 11/05/2015 09:25 PM, Waldemar Bulkowski wrote:
    > Wiem, głupota nie boli, ale może jest jakiś prawny

    Hej Jakec, miło Cię tu ponownie zobaczyć na grupie.

    Skoro schemat hasła jest znany, to może warto spróbować złamać te hasło?

  • 29. Data: 2015-11-09 08:57:28
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urządzeń to drugie jest jednak wygodniejsze. Inna rzecz - nie wiem czy onet

    Każdy program pocztowy ma w swoich ustawieniach dla POP3 opcję "Kasuj wiadomości na
    serwerze po ich pobraniu". W przypadku kilku urządzeń które pobierają tą samą pocztę
    z tego samego konta na serwerze to ustawienia maja aby nie kasować, natomiast jedno z
    nich (główne) aby kasować (bo przecież nie będziesz robił tego ręcznie).
    Jest kwestią organizacyjną udostępnienie spóźnionemu PC e-maila z głównego PC który
    już skasował go na serwerze.

    ---
    Avast.

  • 30. Data: 2015-11-09 09:55:52
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2015 o 08:57, Danusia pisze:

    > Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy program pocztowy ma w swoich ustawieniach dla POP3 opcję "Kasuj
    > wiadomości na serwerze po ich pobraniu".

    Ludzie, ale czy POP3 to nie jest jakaś antyczna prehistoria? Komu
    dzisiaj potrzebny jeszcze jest POP?

    p. m.