  • 41. Data: 2015-11-09 12:54:10
    Temat: Re: [OT]Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-09 12:51, m pisze:

    > Ba, ja nawet sobie mboksy mogę sam wyciągnąć z serwera poczty, tyle że
    > stąd daleko jeszcze do wygody przeglądania "każdym mailerem". :)

    Większość pozwala importować z takiego formatu :) Obsługę formatu ma,
    więc zostaje tylko kwestia udostępnienia api.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2015-11-09 16:38:26
    Temat: Re: Odzyskania hasła do skrzynki
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.11.2015 o 12:31, m pisze:

    > U mnie nie ma. Tj jest "kopie i foldery" ale nie ma tam nic na widok
    > czego mógłbym krzyknąć "et voila - zapisuję gdzie chcę".

    Nie masz tam opcji "Archiwum" i klawisza "Ustawienia archiwizacji"?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 43. Data: 2015-11-09 21:42:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 09.11.2015 o 16:38, Wiesiaczek pisze:

    > Nie masz tam opcji "Archiwum" i klawisza "Ustawienia archiwizacji"?

    Mam, tylko jak się ma ono do zrzucenia archiwum na CD i potem wygodnego
    z tego archiwum korzystania?

    p. m.

  • 44. Data: 2015-11-09 23:56:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Nov 2015, Danusia wrote:

    > Jeżeli ta osoba korzystała z poczty za pomocą programu pocztowego to hasło na pewno
    jest zapisane w rejestrze Windows

    Uwaga na nisko przelatujące kwantyfikatory!
    (co wcale nie ma związku z trudnością lub łatwością odzyskiwania
    takich informacji z innych miejsc)
    ;)

    pzdr, Gotfryd
    (dokonale wiedzący że w nagłówku widać czym akurat pisze)

  • 45. Data: 2015-11-10 08:08:11
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie.

    Mnie też :-)
    Dlaczego:
    Bo nietrudno sobie wyobrazić sytuacje gdy nudzący się dyżurny informatyk uruchamia
    programik pt. wyszukaj wszystkie e-maile w których jest zawarte np. słowo: "dupa"
    Dlatego wolę mieć moje e-maile na swoim dysku, a na serwerze wszystko skasowane.
    Prosty programik kopiuje codziennie wiadomości odebrane i wysłane na podłączony na
    stałe pendrive który stanowi archiwum (nie tylko poczty).

    ---
    Avast.

  • 46. Data: 2015-11-10 10:03:41
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Onet to działa, ale imho o2 działa tragicznie z programu pocztowego, a przez
    www bez zastrzeżeń.
    Czy macie kłopoty z obsługą o2 po imapie?

    -----

  • 47. Data: 2015-11-10 12:18:14
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 09.11.2015 o 21:42, m pisze:

    > Mam, tylko jak się ma ono do zrzucenia archiwum na CD i potem wygodnego
    > z tego archiwum korzystania?
    >
    > p. m.

    Naprawdę masz z tym kłopot?
    Zapisujesz właściwy plik archiwum na CD i w razie potrzeby z powrotem go
    wczytujesz. Ja mam kopie zapisane na HD (kopia bezpieczeństwa na innym)
    i nie mam najmniejszych problemów z poczytaniem poczty np. z 2005 roku.
    Co ciekawe, zmieniłem od tamtej pory kilka komputerów i kilka czytników.

  • 48. Data: 2015-11-10 16:54:39
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.11.2015 o 12:18, Wiesiaczek pisze:

    > Naprawdę masz z tym kłopot?

    No wyobraź sobie ...

    > Zapisujesz właściwy plik archiwum na CD i w razie potrzeby z powrotem go
    > wczytujesz.

    Po pierwsze - to nie jest wygodne. Wygodne to by było jakbym
    thunderbirdem otworzył ten plik, mógł go zaimprortować, a nie umieszczał
    jakiś plik w jakimś katalogu typu ~/.thunderbird/aslsh.askjasd/ ....
    nawet nie wiem gdzie musiałbym to zrobić.

    Po drugie - nawet nie wiem gdzie tego pliku szukać.

    Gdzie ta wygoda? Wygoda to by było "zapisz jako" i "otwórz folder z pliku".

    p. m.

  • 49. Data: 2015-11-10 17:48:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:

> [...]
    > i nie mam najmniejszych problemów z poczytaniem poczty np. z 2005 roku.
    > Co ciekawe, zmieniłem od tamtej pory kilka komputerów i kilka czytników.

    zebys sie kiedys nie zdzwiwil komunikatem. "tego formatu juz nie
    obslugujemy".

    Podrzuce ci plik z Excela 2000 i mozesz sie powiesic a niczym go nie
    otworzysz.

  • 50. Data: 2015-11-10 18:08:26
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Wyślij sobie samemu przez gmaila to Ci google ten plik przeszuka i
    zaindeksuje ;-)

    -----