  • Data: 2007-08-03 17:32:34
    Temat: Odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej na studiach
    Od: "Słowiczek" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak w temacie - musz? napisa? co? takiego i nie mam poj?cia, jak si? do tego zabra?.
    Dwa g?ówne pytania:
    1. Czy dzieli? odwo?anie na dwie cz??ci - "Podanie" i "Uzasadnienie"? W ten sposób
    podzielona by?a decyzja o nieprzyj?ciu mnie na studia.
    2. Jak odwo?anie mam rozplanowa? graficznie? Jak to ma wygl?da?? Co u góry? Co na
    dole? Napisa? "z

    powa?aniem," i w nast?pnej linijce podpis odr?czny czy komputerowy? Czy napisa? swój
    adres? Gdzie?

    By?oby naprawd? mi?o z waszej strony, gdyby?cie podrzucili mi jaki? przydatny adres
    z wzorem takiej umowy. Przeszuka?em ju? ca?y internet wzd?u? i wszerz i czego?
    takiego nie znalaz?em, tzn. znalaz?em ale konkretne odow?anie od konkretnej uczelni
    a czego? bardzije ogólnego niestety nie.