  • Data: 2007-08-04 15:09:21
    Temat: Re: Odwołanie od decyzji komisji rekrutacyjnej na studiach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f90a7g$4hp$1@nemesis.news.tpi.pl Marcin [3M]
    <m...@l...pl> pisze:

    > Paraleli się nie montuje. Ona jest, albo jej nie ma.
    A co ty opowiadasz...

    > Duża część praw fizyki i matematyki żądzących w jednych przypadkach ma
    > swoje analogiczne prawa w innych.
    Co robiących? Żądzących?

    > I na szczęście dla nas, natura sama interpretuje znaczenie swoich praw, i
    > ustala jakie konsekwencje mają się pojawić.
    Dobra, dobra. ja też tak umiem.
    A co do meritum to wnioskowanie o niezasadości decyzji komisji rekrutacyjnej
    uczelni opierając się na orzeczeniu TK dotyczącym terminów składania
    oświadczeń majątkowych przez obieralne władze oraz konzekwencji ich
    niedotrzymania wydaje mi się - delikatnie mówiąc - nieadekwatne.

    --
    Jotte