  • 1. Data: 2002-11-13 14:09:56
    Temat: zastrzezenia/rejestracja nazwy firmy
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Chciałbym zarejestrować nazwe firmy/produktu
    chyba to sie robi w urzedzie patetntowym

    i w zwiazku z tym mam kilka pytan

    1. Jak i gdzie moge sprawdzic czy taka nazwa jest juz zarejestrowana

    2. Gdzie dokładnie to się rejestruje i jakie są koszty/terminy

    3. Dzisiaj przy takiej ilości firm nazwy główne często się powtarzają i tak
    np.
    jeśli jest
    - ABECEK Ubojnia Drobiu
    - Agencja Ochrony ABECEK
    - Fabryka Samochodów ABECEK
    itp itd

    i chciałbym zastrzec nazwe "ABECEK" bo nazwałem np. spółkę ABECEK

    to mogę zastrzec czy nie (np. ten z ubojni powie ze wymyslił ją pierwszy)

    Proszę o info lub odesłanie do literatury.

    Pozdrawiam,

    Waldi