  • 1. Data: 2006-10-09 16:43:24
    Temat: Odszkodowanie...
    Od: "MaTT" <m...@r...pl>

    Złamałem rękę w IV/X 2005. Bolała mnie do II 2006, po czym
    przestała. Osłabiona ręka po drugim złamaniu została mocno
    stłuczona (zwichnięta) na początku VII 2006. Przez półtora
    miesiąca - mniejwiecej do połowy IX 2006 nosiłem bandaż, codziennie
    smarując rękę wskazanym przez doktora na pogotowiu 'fastum gel' i
    robiłem okłady z kwaśnej wody. Ból powoli znikał, aż w końcu
    przestał na początku X 2006. Teraz, gdy już nie mam bandaża nic
    mnie nie boli, lecz zostały stałe uszczerbki na zdrowiu, m.in.: mam
    osłabioną rękę, mam zanik mięsni w tej ręce, nie mogę podnieść
    tą ręką nic ciężkiego, ponieważ bardzo wtedy boli mnie
    nadgarstek, jak poruszam energiczniej nadgarskiem to słychać
    strzelanie kości (ocieranie?), oraz nie mogę w pełni ćwiczyć na
    wychowaniu fizycznym w szkole (stanie na rękach, przewroty...) - już
    drugi rok z rzędu, z powodu nie sprawnej ręki. Z tych powodów
    domagam się odszkodowania. Czy mam je szanse dostać?

    p.s. byłem ubezpieczony w szkole (zus bodajże;) )

  • 2. Data: 2006-10-09 19:39:40
    Temat: Re: Odszkodowanie...
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > p.s. byłem ubezpieczony w szkole (zus bodajże;) )

    Ale co obejmowało to ubezpieczenie ? Znasz jakies warunki ? Ja
    przynajmniej dostawałem skserowaną kartkę z warunkami ubezpieczenia.
    Złamałes chociaz reke w szkole ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-10-09 19:53:14
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 9 Oct 2006 09:43:24 -0700, MaTT napisał(a):

    > Czy mam je szanse dostać?

    1. Od kogo to odszkodowanie?
    2. Za co? Czy wypadek wydarzył się w szkole? (piszesz, że tam byłeś
    ubezpieczony)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-10-09 20:16:20
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > temu) tez zlamalem reke w szkole i tez bylem ubezpieczony i poszedlem
    > do chirurga, dal mi papiery, wzialem taki wnionsek o wypadku ze szkoly
    > (z sekretariatu) wypelnilem, dalem do zusu i dostalem 300 zł.... To

    To jak ? To na czym polega kłopot, zeby nie zrobic tak samo jak przedtem
    ? Zgłos sie do ubezpieczyciela to tam ci generalnie wyjaśnią. Albo
    chociaz pogadaj w szkole z tą osobą, która posredniczyła w
    ubezpieczeniach.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 5. Data: 2006-10-09 20:17:49
    Od: "MaTT" <m...@r...pl>

    scream napisał(a):

    > 1. Od kogo to odszkodowanie?
    > 2. Za co? Czy wypadek wydarzył się w szkole? (piszesz, że tam byłeś
    > ubezpieczony)
    >

    > --
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Odszkodowanie ze szkoły chyba nie? czy z zusu, ja tam nei wiem. Reke
    zlamalem w szkole... Bylem tam ubezpieczony. Juz wczesniej (2 lata
    temu) tez zlamalem reke w szkole i tez bylem ubezpieczony i poszedlem
    do chirurga, dal mi papiery, wzialem taki wnionsek o wypadku ze szkoly
    (z sekretariatu) wypelnilem, dalem do zusu i dostalem 300 zł.... To
    jak?

  • 6. Data: 2006-10-09 20:23:00
    Od: "MaTT" <m...@r...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    > ? Zgłos sie do ubezpieczyciela to tam ci generalnie wyjaśnią. Albo
    > chociaz pogadaj w szkole z tą osobą, która posredniczyła w

    No pytam, bo co, pójde do ZUSu i mnie wyśmieją i równie dobrze
    powiedzą że jakiś gość co złamał sobei reke 10 lat temu chce
    teraz kase, bo sobie przypomniał... xD

  • 7. Data: 2006-10-09 20:25:41
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > No pytam, bo co, pójde do ZUSu i mnie wyśmieją i równie dobrze
    > powiedzą że jakiś gość co złamał sobei reke 10 lat temu chce
    > teraz kase, bo sobie przypomniał... xD

    Wydobądź najpierw warunki ubezpieczenia. Nie wiem jak z NW, ale z OC
    (hehehe) na zgłoszenie jest 3 lata. Ale ty nie jestes samochodem, ani
    nie znasz nawet warunków ubezpieczenia swojego "nadwozia".

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/