  • 1. Data: 2006-10-09 14:56:33
    Temat: Korzystanie z konta = zgoda na spam?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    po skandalicznym zachowaniu Prószyńskiego, zostałem znów zaatakowany
    przymusową zgodą na spam. Tym razem ze strony mBanku. Spamowany przez nich,
    zaprotestowałem i dostałem odpowiedź:

    =============> =============>
    Uprzejmie informuję, że w świetle ustawy o ochronie danych osobowych mBank,
    jako administrator danych osobowych, ma prawo do prowadzenia marketingu
    bezpośredniego własnych produktów i usług. Wynika to z zapisu w ustawie o
    ochronie danych osobowych, że dopuszczalne jest przetwarzanie danych
    osobowych przez administratora danych, jeśli jest to niezbędne do
    wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów administratora danych (Art.
    23.1). Jednym z prawnie usprawiedliwionych celów jest właśnie prowadzenie
    marketingu własnych produktów i usług administratora danych.
    <============= <=============

    Czyli z definicji, jako klient, mogę być spamowany?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 2. Data: 2006-10-09 16:07:59
    Temat: Re: Korzystanie z konta = zgoda na spam?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie mają racji. Przy czym uważam, że ustawa o ochronie danych
    osobowych nie ma tu zupełnie nic do rzeczy. Wysyłania SPAM-u zabrania art. 24
    Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    Generalnie uprzejmie im zwróć uwagę, ze wypadku ponownego przesłania Ci spamu
    złożysz wniosek o ukaranie w odpowiednich organach. Może pomoże.

  • 3. Data: 2006-10-09 17:57:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:egdnv1$7f0$1@serwus.bnet.pl
    użytkownik *Tristan* napisał(a):

    > po skandalicznym zachowaniu Prószyńskiego, zostałem znów zaatakowany
    > przymusową zgodą na spam. Tym razem ze strony mBanku. Spamowany przez
    > nich, zaprotestowałem i dostałem odpowiedź:

    [ciach]

    Jak mawiała moja pani mecenas "gwałt niech się gwałtem odciska".
    Zarejestruj ich mail w różnych serwisach ;)

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2006-10-09 22:28:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    >Może pomoże.

    Z całą pewnością pomoże "filtr" spamu na serwerze poczty :)

    --
    marfi