  • Data: 2005-03-07 14:06:14
    Temat: Odśnieżanie chodnika przed posesją- straż miejska
    Od: "Alicja" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jest jakiś określony w ustawie czas odśnieżenia chodnika przed posesja?
    Jeśli pada cały czas, czy mam non stop biegać z łopatą?
    Słyszałam że nalezy to zrobić do 2 godz po zakończeniu opadów.
    Czy może mi ktos podac podstwe prawną? potrzebny jest mi argument do
    dyskusji z uprzykrzajacymi sie strażnikami miejskimi.
    Pozdrawiam
    Alicja