  • Data: 2013-06-17 20:27:06
    Temat: Odsetki przy zwrocie nadpłaty z zawyżonej faktury za prąd?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Hej, Tauron wystawił mi fakturę za prąd na zawyżoną kwotę. Fakturę zapłaciłem w
    pełnej kwocie, jednocześnie poinformowałem ich o pomyłce i zażądałem zwrotu nadpłaty
    z odsetkami. Tauron reklamację uznał, kwotę sporną zwróci, ale nie chce wypłacić
    odsetek domagając się podstawy prawnej.

    Czy ktoś podpowie, co mam im odpisać (lub też, że nie mam co się domagać odsetek,
    oczywiście).

    Dzięki, r!