  • Data: 2011-10-06 10:14:44
    Temat: Odprawa a szantaż pracodawcy
    Od: Alpin <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanowne Grono.

    Sytuacja rzeczywista, dotycząca mnie osobiście, mogę uszczegółowić w
    przypadku wątpliwości.
    Duża firma w Krakowie, zostaję zaproszony na rozmowę do szefa szefów,
    gdzie zostaję poinformowany, że z uwagi na sytuację ekonomiczną mogę:
    1.) Zmienić dział bez zmiany warunków płacowych, na adekwatne
    stanowisko, szczegóły poznam w ciągu najbliższych dni.
    2.) Złożyć wypowiedzenie z terminem 3 m-ce liczonym od początku
    następnego miesiąca, podczas wypowiedzenia jestem zwolniony ze
    świadczenia stosunku pracy, bieg wypowiedzenia możemy skrócić za
    porozumieniem stron gdy znajdę inną pracę.
    3.) Dostaję od pracodawcy zwolnienie 3 m-czne, ale ostrzeżenie, że
    domagając się należącej się mi 2 miesięcznej odprawy zostaną mi
    zaśmiecone papiery, czyli przerzucenie winy na mnie, abym się nie
    obronił w ewentualnym sądzie pracy.

    Nie otrzymałem przez cały okres pracy żadnych upomnień, nagan i temu
    podobnych rzeczy.

    Prośba.
    Jak rozegrać taką sprawę, aby nie zostać niesłusznie pomówionym, a przy
    okazji otrzymać odprawę.

    Pozdrawiam,
    Alpin