  • Data: 2007-04-04 19:26:07
    Temat: Odpowiedzialność pracownika za kradzież w sklepie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Moja dziewczyna pracuje w komisie z komórkami i dzisiaj ktoś,
    podczas Jej pracy, ukradł telefon, wartości około 1800 zł. Wyglądało
    to tak, że klient powiedział, że chce obejrzeć telefon, po chwili go
    oddał i powiedział, że jeszcze się zastanowi, po czym się oddalił.
    Dziewczyna odłożyła telefon na wystawę, a gdy jeden z kolejnych
    klientów poprosił o pokazanie go, okazało się, że jest to atrapa,
    którą złodziej podmienił.
    Jak w świetle prawa wygląda sytuacja mojej dziewczyny ? Czy właściciel
    może od Niej żądać zwrotu kosztu telefonu ?