  • 61. Data: 2009-09-18 14:20:09
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    >> Można to nazwać nieporozumieniem.
    >

    > Zgda. :)

    Po namyśle stwierdzam, że to nie jest nieporozumienie.
    Nieporozumienie jest wtedy, kiedy jedna ze stron powiedziała co innego,
    a druga zrozumiała co innego. Tutaj sprawa (teoretycznie) jest jasna -
    urzędniczka wprowadziła w błąd. Nikt tu nikogo źle nie zrozumiał.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2009-09-18 14:26:09
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > jest wtedy, kiedy jedna ze stron powiedziała co innego, a druga
    > zrozumiała co innego. Tutaj sprawa (teoretycznie) jest jasna -

    Teoretycznie to petentka może ... konfabulować - prawda? Urzędniczka też.

    Po namyśle stwierdzam że ... nie nam rozstrzygać ten spór.
    Urzędnicy ZUS na pewno ponoszą odpowiedzialność za swoje wypowiedzi i z
    tym chyba oboje się zgodzimy. :)

    --
    spp

  • 63. Data: 2009-09-18 14:27:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

> [...]
    >
    > Po namyśle stwierdzam że ... nie nam rozstrzygać ten spór.
    > Urzędnicy ZUS na pewno ponoszą odpowiedzialność za swoje wypowiedzi i z

    Skoro tak, to znaczy, że na rozmowę z urzędnikiem nie trzeba brać
    prawnika, jak twierdziłeś, a co najwyżej dyktafon, zgadza się? :)

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2009-09-18 14:29:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Skoro tak, to znaczy, że na rozmowę z urzędnikiem nie trzeba brać
    > prawnika, jak twierdziłeś, a co najwyżej dyktafon, zgadza się? :)

    A po co dyktafon - sąd może przyjąć bądź odrzucić taki dowód. :)
    A po co chodzić z prawnikiem do ZUS - niczego takiego nie twierdziłem?
    Twierdziłem, że warto zapytać jakiegoś prawnika, niekoniecznie miał
    pośredniczyć/świadkować w ZUS. :)

    --
    spp

  • 65. Data: 2009-09-21 10:24:34
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 18 Wrz, 16:26, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Teoretycznie to petentka może  ... konfabulować - prawda? Urzędniczka też.

    Przypomne, ze urzedniczna "przeprosila" za to ze sie pomylila...

  • 66. Data: 2009-09-21 10:28:09
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 18 Wrz, 16:29, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Twierdziłem, że warto zapytać jakiegoś prawnika, niekoniecznie miał
    > pośredniczyć/świadkować wZUS. :)

    Przypomniec warto, ze znajoma spytala sie urzedniczki i otrzymala
    jednoznaczna odpowiedz zadajac standardowe pytanie.
    Czy sugerujesz, ze zadajac dowolne pytanie przed jakimkolwiek urzedem,
    petent powinien udac sie do prawnika?

  • 67. Data: 2009-09-21 10:41:27
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

    > Przypomniec warto, ze znajoma spytala sie urzedniczki i otrzymala
    > jednoznaczna odpowiedz zadajac standardowe pytanie.

    A jednocześnie działała w pośpiechu i zdenerwowana, ale doskonale
    pamięta o co pytała i jaką odpowiedź uzyskała.

    > Czy sugerujesz, ze zadajac dowolne pytanie przed jakimkolwiek urzedem,
    > petent powinien udac sie do prawnika?

    Hmm, niekoniecznie , ale w podbramkowej sytuacji tak.
    Poza tym - pisać.

    --
    spp

  • 68. Data: 2009-09-21 10:42:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

    > Przypomne, ze urzedniczna "przeprosila" za to ze sie pomylila...

    No i? Czy to dowód na przyznanie się do winy? Wielokrotnie stosuję ten
    numer wiedząc nawet że klient nie ma racji.

    --
    spp

  • 69. Data: 2009-09-21 10:48:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > No i? Czy to dowód na przyznanie się do winy? Wielokrotnie stosuję ten
    > numer wiedząc nawet że klient nie ma racji.

    Czy uważasz, że mamy tutaj taką sytuację?

    --
    Liwiusz

  • 70. Data: 2009-09-21 10:50:03
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy uważasz, że mamy tutaj taką sytuację?

    A jaką mamy tutaj? Znamy relację jednej strony.:(

    IMHO dobrze, że urzędniczka przeprosiła i tyle.

    --
    spp