  • 41. Data: 2009-09-17 12:59:18
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc pracownika ZUS
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 17 Wrz, 14:50, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Oczywiście, że ponoszą tylko trzeba to udowodnić - jakże inaczej?
    >
    > --
    > spp

    Jak proponujesz udowodnic w tego typu sytuacjach, gdy nie jest mozliwe
    wystapienie pisemne, bo trzeba dzialac "bez zbednej zwloki"? Jak sie
    maja przygotowac inne osoby, w sytuacjach takich i bardzo podobnych,
    udajac sie do urzedu, by potem wyciagac kosekwencje prawne z
    uzyskanych tam informacji?

  • 42. Data: 2009-09-17 13:00:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > maja przygotowac inne osoby, w sytuacjach takich i bardzo podobnych,
    > udajac sie do urzedu, by potem wyciagac kosekwencje prawne z

    Nie wiem - może zwrócić się do prawnika? W końcu urząd jest stroną w
    takim postępowaniu. :)

    --
    spp

  • 43. Data: 2009-09-17 13:14:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Nie wiem - może zwrócić się do prawnika? W końcu urząd jest stroną w
    > takim postępowaniu. :)

    A jak prawnik źle doradzi?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2009-09-17 13:16:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A jak prawnik źle doradzi?

    To niech szuka lepszego. :)

    --
    spp

  • 45. Data: 2009-09-17 13:22:16
    Od: wombi <w...@u...to.onet.eu>

    Liwiusz pisze:

    > Aż dziwne, że w ZUSie są krzesła dla interesantów, skoro ustawa o tym
    > milczy. No i jak ktoś usiądzie na złamanym krześle i sobie złamie kark,
    > to ZUS nie odpowiada za to, kto to bowiem widział, aby petent szedł do
    > ZUSu sobie posiedzieć. Trzeba wpierw przeczytać Ustawę, a tam o
    > siedzeniu w ZUSie nic nie ma.

    Uważasz więc, że urzędy zobowiązane są udzielać porad prawnych i ponoszą
    odpowiedzialność za ich treść?

  • 46. Data: 2009-09-17 13:24:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > To niech szuka lepszego. :)

    A skąd ma wiedzieć, że źle doradził?

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2009-09-17 13:26:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    wombi pisze:

    > Uważasz więc, że urzędy zobowiązane są udzielać porad prawnych i ponoszą
    > odpowiedzialność za ich treść?

    Mogą nie udzielać, ale jeśli już to robią, to nie bez
    odpowiedzialności. Zresztą nie chodzi o jakieś porady prawne, tylko o
    informacje ściśle związane z działalnością danego urzędu.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2009-09-17 13:28:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A skąd ma wiedzieć, że źle doradził?

    Niech poszuka trzeciego?

    --
    spp

  • 49. Data: 2009-09-17 13:33:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Niech poszuka trzeciego?

    Acha.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2009-09-17 19:45:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    VoyteG wrote:

    > O sprawie dowiedziałem się dziś przy porannej kawie podczas rozmowy,
    > wiec nie znam aż tak wszystkich szczegółów. Jednak dyskusja ciekawie
    > się toczy, więc poproszę znajomą o możliwość przejrzenia dokumentacji
    > i zamieszczę cytaty z uzasadnienia, ale jutro.

    O rany, ale ty naprawdę dawkujesz. Nic to - przynajmniej z powyższego można
    domyślić się że znajoma przegrała :).

    p. m.