  • 11. Data: 2008-09-28 18:41:07
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc materialna za mienie pracodawcy
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Jotte napisał(a):
    > Słuchaj, ja twoje wywody rozumiem i po części rację przyznaję. Ale -
    > naprawdę - trudno znaleźć usprawiedliwienia dla dorosłego człowieka przy
    > zdrowych zmysłach, który podpisuje coś, czego nie rozumie i to w dodatku
    > dotyczacego jednej z najważniejszych dziedzin życia jaką jest praca
    > zarobkowa. Skoro nie rozumie, to wstrzymuje się z podpisem i zasięga
    > porady u kompetentnej osoby, przecież to oczywiste.

    Witam ponownie

    Wycofalem posty by uniknac kontynuacji tej dyskusji bo do konensus nigdy
    sie nie dojdzie. Chodizlo mi tylko o informacje czy tego typu umowy sa
    prawnie wazne czy moze sprzeczne z jakimis regulacjami prawnym.
    Odpowiedz juz mam, brzmi ona tak.

    A co do zasadnosci, rozsadku, racjonalnosc, itp. to musielibysmy sie
    przeniesc na pl.sco.glupoty, wiec dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

  • 12. Data: 2008-09-28 19:35:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gboj3h$91l$1@inews.gazeta.pl lukasz
    <a...@n...spam.o2.pl> pisze:

    > Witam ponownie
    > Wycofalem posty
    Strata czasu. Gdybyś rozumiał działanie usługi news, to byś nie próbował.

    > by uniknac kontynuacji tej dyskusji bo do konensus nigdy sie nie dojdzie.
    W dyskusji niekoniecznie chodzi o konsensus, to nie negocjacje. Raczej o
    wymianę stanowisk, poglądów, informacji.

    > Chodizlo mi tylko o informacje czy tego typu umowy sa prawnie wazne czy
    > moze sprzeczne z jakimis regulacjami prawnym. Odpowiedz juz mam, brzmi ona
    > tak.
    Już??? Odpowiedź padła dobę temu.
    Musiały wystąpić jakieś trudności...

    > A co do zasadnosci, rozsadku, racjonalnosc, itp. to musielibysmy sie
    > przeniesc na pl.sco.glupoty, wiec dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    Niestety nie mogę ci tam towarzyszyć, ale śmiało ruszaj sam, dasz radę.
    Powodzenia.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-09-29 19:15:53
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Jotte napisał(a):

> [...]
    >
    > W dyskusji niekoniecznie chodzi o konsensus, to nie negocjacje. Raczej o
    > wymianę stanowisk, poglądów, informacji.

    Powaznie ??? Gdyby nie ty to naprawde nie wiem co bym zrobil...

    > Niestety nie mogę ci tam towarzyszyć, ale śmiało ruszaj sam, dasz radę.
    > Powodzenia.

    Probujesz byc zabawny ? Naprawde Ci to nie wychodzi. Musi byc ciezko zyc
    w swiecie bez znajomych i bez przyjaciol a jedynym sposobem na poprawe
    humoru jest usilowanie ublizania innym. No coz nikt nie zyje wiecznie,
    ale pamietam z kazdym dniem jests co raz blizej konca.

  • 14. Data: 2008-09-29 20:21:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gbr9gj$ruf$1@inews.gazeta.pl lukasz
    <a...@n...spam.o2.pl> pisze:

    > Powaznie ??? Gdyby nie ty to naprawde nie wiem co bym zrobil...
    Ja też nie.
    Na szczęście byłem na miejscu.

    > Probujesz byc zabawny ?
    Nie, raczej nie. Po prostu sobie z _ciebie_ pokpiwam. Myślałem, że jesteś
    jakiś w miarę sensowny i chciałem pomóc.
    Jak się okazała prawda to sobie z ciebie jajcuję, normalka.

    > Naprawde Ci to nie wychodzi.
    Ale nie myślisz chyba, że mnie twoja opinia obchodzi???

    > Musi byc ciezko zyc w swiecie bez znajomych i bez przyjaciol a jedynym
    > sposobem na poprawe humoru jest usilowanie ublizania innym. No coz nikt
    > nie zyje wiecznie, ale pamietam z kazdym dniem jests co raz blizej konca.
    Ubliżania? Memento mori?
    Psycholog-amator i kaznodzieja-hobbysta w jednym??
    Niektórym to nieźle wali w dekiel jednak...
    A "coraz" pisze się razem.

    --
    Jotte