  • 1. Data: 2008-09-26 18:35:08
    Temat: zakup w sklepie internetowym
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czuję się oszukany

    zakupiłem gofrownicę w sklepie internetowym
    "wymiar dwóch płyt 18,5x22.
    Jeden gofr ma więc wymiar 18,5 x 11cm"

    teraz przyznaje że wymiar gofra: 16,5x10cm
    ja mierzę i widzę że: 9x15cm

    "Parametry są spisywane z danych producenta.
    My nie mierzymy urządzeń.
    Po zmierzeniu rzeczywiście gofry mają wymiar 16,5x10cm.
    Jeżeli Pan chce możemy dokonać zwrotu urządzenia o ile oczywiście jest nie
    używane."

    nie użyłem tej gofrownicy,
    zatem pytanie czy mogę żądać zwrotu także kosztów wysyłki?
    jeśli tak to w jedną stronę czy w obie?

  • 2. Data: 2008-09-26 19:09:22
    Temat: Re: zakup w sklepie internetowym
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > czuję się oszukany

    przez lekarza?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2008-09-26 19:33:02
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    zlotowinfo pisze:

    > nie użyłem tej gofrownicy,
    > zatem pytanie czy mogę żądać zwrotu także kosztów wysyłki?
    > jeśli tak to w jedną stronę czy w obie?

    Mozesz reklamowac z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. Jesli przyjma
    Twoja reklamacje to musza Ci zwrocic za towar + koszty wysylki od Ciebie
    do nich. Jesli zdecydujesz sie na zwrot towaru w ciagu 10 dni to koszty
    wysylki ponosisz Ty.

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2008-09-26 19:34:15
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    rezist.com pisze:

    > przez lekarza?

    A moze kupil wlasnie ze wzgledu na wymiar gofrow? Ma prawo chciec jest
    gofry w takim rozmiarze? A moze ma nerwice natrectw? Jego prawo aby byc
    zadowolonym :)

    Jacek Kustra

  • 5. Data: 2008-09-26 19:39:40
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A moze kupil wlasnie ze wzgledu na wymiar gofrow?

    Aż się boję co napisze, jak kondomy będzie kupował... Że spadywuje ;-)

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-09-26 21:33:52
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > A moze kupil wlasnie ze wzgledu na wymiar gofrow? Ma prawo chciec jest
    > gofry w takim rozmiarze? A moze ma nerwice natrectw? Jego prawo aby byc
    > zadowolonym :)

    Ciekawe, ze tutaj napisal:
    http://dyskusje.we-dwoje.pl/jaka;gofrownica;do;domu;
    grube;i;duze;gofry,wt,w386172.html

    "gofry prostokątne oraz podany wymiar dwóch płyt 18,5x22.
    Jeden gofr ma więc wymiar 18,5 x 11cm" - co jednak nie świadczy
    o wymiarze gotowego gofra"

    Adres aukcji: http://www.allegro.pl/item436310208.html

    Nic nie widze o wymiarach Gofra. To jak?

  • 7. Data: 2008-09-26 21:50:58
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    rezist.com pisze:

    > Nic nie widze o wymiarach Gofra. To jak?

    Nie wiem jak, opieram sie tylko na tym co przeczytalem :P

    Jacek Kustra

  • 8. Data: 2008-09-27 03:11:26
    Od: #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca>

    > czuję się oszukany

    DO SADU OD RAZU !!!!!!!

    pierdolnij sie w ten pusty leb i nie zawracaj ludziom glowy bzdurami!

  • 9. Data: 2008-09-27 10:28:51
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 27 Sep 2008 05:11:26 +0200, #1 Fan Motylińskiego Tomasza z
    Włocławka napisał(a):

    > pierdolnij sie w ten pusty leb i nie zawracaj ludziom glowy bzdurami!

    *plonk*

  • 10. Data: 2008-09-27 11:33:42
    Od: #1 Fan Motylińskiego Tomasza z Włocławka <Motylińs...@t...ciota.pizda.i.kłamca>

    > *plonk*