    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialnosc materialna za mienie pracodawcy
    Date: Sun, 28 Sep 2008 21:35:10 +0200

    W wiadomości news:gboj3h$91l$1@inews.gazeta.pl lukasz
    <a...@n...spam.o2.pl> pisze:

    > Witam ponownie
    > Wycofalem posty
    Strata czasu. Gdybyś rozumiał działanie usługi news, to byś nie próbował.

    > by uniknac kontynuacji tej dyskusji bo do konensus nigdy sie nie dojdzie.
    W dyskusji niekoniecznie chodzi o konsensus, to nie negocjacje. Raczej o
    wymianę stanowisk, poglądów, informacji.

    > Chodizlo mi tylko o informacje czy tego typu umowy sa prawnie wazne czy
    > moze sprzeczne z jakimis regulacjami prawnym. Odpowiedz juz mam, brzmi ona
    > tak.
    Już??? Odpowiedź padła dobę temu.
    Musiały wystąpić jakieś trudności...

    > A co do zasadnosci, rozsadku, racjonalnosc, itp. to musielibysmy sie
    > przeniesc na pl.sco.glupoty, wiec dzieki za odpowiedz i pozdrawiam
    Niestety nie mogę ci tam towarzyszyć, ale śmiało ruszaj sam, dasz radę.
    Powodzenia.

    --
    Jotte