eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnośc banku › Odpowiedzialnośc banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "onet" <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odpowiedzialnośc banku
    Date: Fri, 13 Feb 2009 22:32:33 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 20
    Sender: d...@8...95.207.65
    Message-ID: <gn4oti$o5l$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.95.207.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1234560754 24757 81.95.207.65 (13 Feb 2009 21:32:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Feb 2009 21:32:34 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:576179
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Mam konto w pewnym banku a w tym koncie mam uruchomioną usługe "zlecenia
    stałe" (zapewne termin znany wszystkim) - W 'zleceniach stałych" mam
    ustawiony jeden przelew na określoną kwotę, który wykonuje się RAZ w
    miesiącu - zawsze ostatniego dnia miesiąca(spłata kredytu w innym banku).
    W styczniu tego roku w/w przelew został wykonany w dn. 30.01.2009 czyli tak
    jak powinno być.
    3 lutego chciałem dokonać płatności kartą przypisana do konta na którym
    uruchomiona jest usługa "zlecenia stałe" i niestety bardzo się zdziwiłem,
    okazało się iż nie posiadam wystarczających środków na koncie. Po
    zalogowaniu sie do systemu bankowości internetowej mojego banku i
    sprawdzeniu stanu konta i historii konta okazało się, iż w/w przelew został
    zrealizowanych przez system bankowy także 2 lutego - jest to ewidentny błąd
    banku i jego wina. Oczywiście złożyłem reklamację - niestety miają mineło
    już 10 dni a ja z banku nie mam żadnej informacji - na moje pytanie o stan
    reklamacji dostaje jakieś bzdurne odpowiedzi.
    Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem i
    odzyskać pieniądze.
    RB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1