-
1. Data: 2009-02-13 21:32:33
Temat: Odpowiedzialnośc banku
Od: "onet" <d...@b...com>
Witam
Mam konto w pewnym banku a w tym koncie mam uruchomioną usługe "zlecenia
stałe" (zapewne termin znany wszystkim) - W 'zleceniach stałych" mam
ustawiony jeden przelew na określoną kwotę, który wykonuje się RAZ w
miesiącu - zawsze ostatniego dnia miesiąca(spłata kredytu w innym banku).
W styczniu tego roku w/w przelew został wykonany w dn. 30.01.2009 czyli tak
jak powinno być.
3 lutego chciałem dokonać płatności kartą przypisana do konta na którym
uruchomiona jest usługa "zlecenia stałe" i niestety bardzo się zdziwiłem,
okazało się iż nie posiadam wystarczających środków na koncie. Po
zalogowaniu sie do systemu bankowości internetowej mojego banku i
sprawdzeniu stanu konta i historii konta okazało się, iż w/w przelew został
zrealizowanych przez system bankowy także 2 lutego - jest to ewidentny błąd
banku i jego wina. Oczywiście złożyłem reklamację - niestety miają mineło
już 10 dni a ja z banku nie mam żadnej informacji - na moje pytanie o stan
reklamacji dostaje jakieś bzdurne odpowiedzi.
Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem i
odzyskać pieniądze.
RB
-
2. Data: 2009-02-13 21:36:43
Temat: Re: Odpowiedzialnośc banku
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
onet wrote:
> Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem
> i odzyskać pieniądze.
> RB
>
Poczekać do 1 marca i złożyć następną reklamację do nierozpatrzonej
reklamacji.
-
3. Data: 2009-02-13 21:44:31
Temat: Re: Odpowiedzialnośc banku
Od: Reseller <r...@o...pl>
onet pisze:
> Witam
> Mam konto w pewnym banku
Takie "jaja" miewałem tylko w Citibanku. Składałem reklamację do
reklamacji, dzwoniłem, prosiłem, groziłem a "Oni" w "łasce swej"
oddawali mi moje pieniądze a odsetki od przeterminowanej płatności
musiałem pokryć sam.
--
Reseller