eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialnośc bankuOdpowiedzialnośc banku
  • Data: 2009-02-13 21:32:33
    Temat: Odpowiedzialnośc banku
    Od: "onet" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Mam konto w pewnym banku a w tym koncie mam uruchomioną usługe "zlecenia
    stałe" (zapewne termin znany wszystkim) - W 'zleceniach stałych" mam
    ustawiony jeden przelew na określoną kwotę, który wykonuje się RAZ w
    miesiącu - zawsze ostatniego dnia miesiąca(spłata kredytu w innym banku).
    W styczniu tego roku w/w przelew został wykonany w dn. 30.01.2009 czyli tak
    jak powinno być.
    3 lutego chciałem dokonać płatności kartą przypisana do konta na którym
    uruchomiona jest usługa "zlecenia stałe" i niestety bardzo się zdziwiłem,
    okazało się iż nie posiadam wystarczających środków na koncie. Po
    zalogowaniu sie do systemu bankowości internetowej mojego banku i
    sprawdzeniu stanu konta i historii konta okazało się, iż w/w przelew został
    zrealizowanych przez system bankowy także 2 lutego - jest to ewidentny błąd
    banku i jego wina. Oczywiście złożyłem reklamację - niestety miają mineło
    już 10 dni a ja z banku nie mam żadnej informacji - na moje pytanie o stan
    reklamacji dostaje jakieś bzdurne odpowiedzi.
    Będe wdzięczny za wszelkie informacje i porady jak rozwiązac ten problem i
    odzyskać pieniądze.
    RB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1