  • Data: 2002-08-01 20:27:50
    Temat: Odp: rozwód
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol Szmid <k...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic221$nnt$...@n...tpi.pl...
    > morały o uczciwej walce?? Kobieta wychodzi z domu o 23 na PIWO zostawiając
    > 2-letnie dziecko z mężem, który musi wstać o 5 rano do pracy. Jak się rano
    > okazuje- do nightclubu

    Wiesz jak takie coś słysze to nasuwa mi sie pytanie...czy możliwe,żeby facet
    był tak ograniczony? /przepraszam nie chce cie urazić/. Zastanów sie nad
    swoimi też błędami jakie popełniłes w czasie trwania tego związku...a
    popełniłeś ich wiele od samego początku... to ty jej pomogłeś w takim
    zachowaniu...więc teraz chociaż dobrze przemyśl całą sytuację jak najlepiej
    z tego wyjść... by się uwolnić od koszmaru,który napewno już szczescia nie
    rokuje...

    Sandra