  • Data: 2002-07-16 12:39:10
    Temat: Odp: oprogramowanie freeware
    Od: "Grafa" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No tak to by bylo jasne i przejrzyste ale czy zadna komisja (BSA) ktora
    bedzie sprawdzala legalnosc oprogramowania u nas w firmie nie przyczepi sie
    do oprogramowania freeware sciagnietego z internetu np. do Staroffica albo
    innego programu darmowego ???

    Czy ktos z laski swojej moglby przytoczyc na to jakis konkretny paragraf??
    Ja nawet jesli przeczytam ustawe o prawach autorskich i tak nic z niej nie
    zrozumiem.

    Z gory przepraszam za utrudnienia
    Rafal

    Użytkownik [sis] <s...@b...usun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych