  • Data: 2003-03-01 11:28:50
    Temat: Re: Umowa i ja.
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba? Stymze kwestia jest pilna, umowa musi zostac zawarta przed koncem
    > przyszlego tygodnia, to warunkuje jej realizacje. Moge zostawic miejsce na
    > NIP puste, tak bedzie dobrze ?
    >
    > krs

    Hmm... w zwiazku z moja pomylka (patrz nizej post)
    musze sie z tego wycofac.

    Twoje dochody z tutylu umowy wliczy sie
    do dochodow rodzicow i to oni zaplaca podatek i dlatego
    wydaje mi sie, ze powinienes podac ich NIP. Nie jestem
    tego jednak pewien. Jeszcze nie wkrecilem sie w prawo
    podatkowe.

    Sprawdz lepiej na grupie pl.soc.prawo.podatki

    Konrad