  • Data: 2003-08-13 20:29:28
    Temat: Odp: Rozdzielność majątkowa pytanie
    Od: "acma" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok ale ja nie jestem alkoholikiem ani hazardzista sprawy potoczyly sie tak a
    nie inaczej moja firma upadla praktycznie nie posiadamy zadnego majatku poza
    spoldzielczym mieszkaniem i rzeczami ktore sa niezbedne w domu ja chce sie
    tylko dowiedziec czy orzeczenie takiej rozdzielnosci uchroni zarobki zony
    przed egzekucja bo z tym ze ja bede przez najblizsze 10 lat pracowal za
    najnizsza krajowa moge sie jakos pogodzic
    Pozdrawiam
    Zbyszek