    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Przygody z koleją
    Date: Sat, 14 Dec 2002 11:47:33 +0100

    Użytkownik Docencik <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atf04l$ftk$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy to znaczy , że mogę zostać skazany bez dostarczenia mi jakiegokolwiek
    > wezwania?
    jak bez dostarczenia? przecież jak listonosz Ci doręcza przesyłkę to robi na
    niej adnotacje ? wiesz jaką ? przeważnie do sądu wraca przesyłka " nie
    podjeto w terminie" awizowano " i powtórne " nie podjete w terminie" a tym
    sposobem sąd zwraca się do biura ewidencji ludnosci w danym okręgu i do
    warszawy o ustalenie adresu więc :-) spoko dopadną cię :-)

    A gdyby mój listonosz nie znał nikogo na tej ulicy i zanosił listy
    > zgodnie z adresem podanym na kopercie? Przecież może tam mieszkać druga
    > osoba o takim samym nazwisku! I co wtedy? Kogo będzie ściagał komornik?

    już niech głowa cie o to nie boli:-) pradzą sobie z osobą i w końcowym
    efekcie ustalą twój adres:-)
    ale obawiam się,że twój doręczyciel musi niezłą adnotacje robić na zwrocie
    ;-)
    cierpliwość pozwala osiagnąc cel :-)

    > Co jak co , ale od sądu oczekuje , że pozwy będą wysyłać pod właściwy
    adres.

    moze się doczekasz no chyba ,ze j.w listonosz zwrocił przesyłke nie
    zazanaczając,że adresat nie jest znany pod wskazanym adresem ale chyba
    wątpie :- )

    > Choc w sumie co za różnica , przecież czy skażemy osobę spod 7, 17 , czy
    37
    > to jest bez znaczenia.....

    jeżeli jesteś zameldowany to po wydaniu orzeczenia i skierowaniu go do
    egzekucji zostanie ustalony twój dokładny adres ....

    Sandra