  • Data: 2002-02-05 12:14:54
    Temat: Odp: PYTANIE O TESTAMENT
    Od: "Ricardo" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie codz po zadnych notariuszach, tylko napisz odrecznie podpisz i wstaw
    date.
    Reszte Ci tez notariusz nie doradzi bo musisz wiedziec komu chcesz zapisac
    dom, samochod czy oszczednosci na koncie (nie wiesz komu to ja chetnie -
    szcz. na priva) , poza tym nie zapomnij napisac dokladnych danych osobowych
    ludzi ktorzy maja dziedziczyc Twoje wlosci.

    pozdrawiam i zycze duzo zdrowia
    Rysiek B.

    Użytkownik KRZEM <m...@s...pl000> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:sJM78.380467$5...@n...chello.at...