  • Data: 2003-12-16 09:25:42
    Temat: Odp: Odp: Mieszkanie i mąż
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak? A nie liczy się czasami z czyjego majątku dokonano zakupu?

    Liczy się . Ale czy masz dokumenty urzędowe to potwierdzające
    aby sąd nie miał wątpliwości ?????????
    Wszelkie oświadczenia i poświadczenia twoje , rodziny itp nie mają
    żadnej wartości dla sądu .
    Moja znajoma miała W AKCIE NOTARIALNYM WPISANE
    że nieruchomość jest kupowana wspólnie ale ZA PIENIĄDZE
    WYŁĄCZNIE mojej znajomej . Sprawa sądowa odkręcenia tego
    zapisu jest w toku . Do wygrania z niepotrzebnymi kosztami i nerwami.
    Światła pani notariusz w trakcie spisywania tego aktu woli widziała
    i czuła smrodek tego zapisu i z własnej woli przemyciła zapis
    za czyje pieniądze była kupowana nieruchomość . Tylko dzięki
    temu przemyconemu zapisowi po kilku latach wrednego
    i niewdzięcznego współwłaściciela można będzie pozbawić
    prawa współwłasności .