  • Data: 2003-06-20 23:30:28
    Temat: Odp: Jak wyegzekwować alimenty?
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    Niestety nie przyznano jej ww. świadczenia w związku z tym, że
    > miesięczny dochód w 2001 r. na osobę (bez uwzględnienia męża, gdyż nie
    prowadzą
    > wspólnego gospodarstwa) wyniósł 650 zł i przekroczył limit określony w
    > przepisach wynoszący 612 zł.

    znowelizowane przepisy i tego sie nie przeskoczy ...

    > Jakie dalsze kroki powinna poczynić moja krewna aby wyegzekwować od męża
    > należne pieniądze (ojciec dziecka zalega za 16 miesięcy na sumę 4 800 zł)?

    tylko na drodze komornik , fundusz , nowa ustawa powstała na bazie sytuacji
    jaka miała miejsce tzn. niekiedy dochód dosyc wzgledny ale pazerność / nie
    odnosi sie to oczywiście do Ciebie / doprowadzała do róznych sytuacji tak
    wiec nie ma innej drogi do odzyskania tych pieniedzy ...jedynie jeszcze
    prokurator ,odsiadka ale nie sadze ,ze tą drogą sie odzyska zaległe alimenty
    skoro wiezniowie nie maja pracy ...

    Sandra