  • Data: 2002-12-17 15:37:49
    Temat: Odp: Jak to jest??? (alimenty znowu)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kafesita <k...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atneu6$g5e$...@f...acn.pl...
    > Czy w tej sytuacji powinnam otrzymywać pieniądze???

    tak apelacja nie wstrzymuje egzekucji...

    Jaka jest szansa że
    > wysokość alimentów nie zostanie zmniejszona??

    nie ma szans ...sąd wyzszej instancji może uchylić ,zmienić lub oddalić
    apelacje

    Czy wpływ na decyzję sędziny
    > może mieć fakt iż pozwany na pierwszej i jedynej rozprawie się nie stawił,
    > nawet nie odebrał wezwania??

    nie ...

    > Bardzo proszę o konkretne odpowiedzi jakie prawa mi przysługują. Jak
    > ewentualnie mam się przygotować do następnej rozprawy??

    po złożeniu apelacji sąd doręczy ją stronie przeciwnej i tu mozesz
    odpowiedziec na apelacje z czym sie zgadzasz a z czym nie ...

    Sandra