  • Data: 2002-10-22 15:13:14
    Temat: Odp: Czy mozna zabronic dziadkom kontaktow z wnukami?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...59.201
    .25...

    > Zona z dzieckiem mieszka w jednym mieszkaniu, tesciowie w innym, ja w
    > jeszcze innym.
    > Wiem, ze problem bardziej dotyczy zony, ale zonie nie odbiore dziecka oraz
    > nie zabronie kontaktowac sie z matka. Jedyne co moge, to ratowac dziecko.

    zgadza się ale jak chcesz to uczynić? skoro żona będzie akceptowała wizyty?
    jakąs nie widze w tym rozwiązania chyba ze
    wladza bezposrednia przysługiwałaby Tobie i Ty wniósłbys o zakaz widywania
    sie z Babcią ...w innym wypadku nie widze wyjścia kiedy żona stanie temu na
    drodze...a z twojej informacji wyczytałam i wywnioskowałam,ze mogą dzisiaj
    sie o cos tam posprzeczać a jutro sie tak spotkają i nie będą patrzyły na
    dobro dziecka...bo są jedna i druga nieświadoma jak krzywdzą dziecko swoimi
    zachowaniami...
    jeśli sie w swoich wnioskach myle to sprostuj je...

    Sandra