  • Data: 2003-01-12 12:21:31
    Temat: Odp: Czy matka ma prawo...?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > Mam pytanie- W marcu kończę 18 lat, tymczasem jeszcze w tym miesiącu(zanim
    bede
    > pełnoletnia) matka chce mnie przenieść do szkoły wieczorowej.

    dlaczego chce cie przeniesc do wieczorówki? pewnie macie jakiś spór miedzy
    sobą ...

    Obecnie ucze sie
    > w normalnym liceum i nei chce tego zmieniać.

    a jak z frekwencją? może to jest wynikiem twojego zachowania?

    Czy matka ma prawo wbrew mojej
    > woli i bez mojej zgody mnie przenieść???

    wiesz rodzice są obowiazani zapewnić dziecku prawidłowy rozwój / i w tym
    zapewnienie tez nauki/ ale zapewnienie nauki niekiedy z powodów jakie są z
    nieletnim sprowadzane są i do decyzji sądowych ,ze nieletni może mieć
    orzeczenie zdobycia zawodu w okreslonej placówce ...wiec nie można tu
    odpowiedzieć dosłownie ...
    żebym mogła odpowiedzieć na to pytanie odpowiedz mi jakie są Wasze stosunki
    i jaki jest stosunekt twój do nauki i jak daleko jest ta sprawa ....jakie
    są decyzje pedagoga szkolnego ,wychowawcy ?
    jest ostateczne wyjscie by ją przekonać ,ze nie ma racji ale ty musisz też
    obiektywnie ocenić sytuację z czego ta decyzja mamy wynika ...

    Sandra