    From: "brett" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Brak meldunku a praca i paszport
    Date: Mon, 19 Jul 2004 13:59:37 +0200

    mam mozliwosc zameldowania sie gdzie indziej w Polsce,ale nie wiem, czy to
    jest legalne

    "legalne" zameldowanie to zameldowanie pod adresem pod którym faktycznie
    mieszkasz

    I jesli sie nigdzie w Polsce nie zamelduje to co z praca?

    A co ma byc?

    Czy pracodawcy (i mi tez) robi jakas roznice, czy jestem zameldowana i
    mieszkam w Polsce?

    Spytaj pracodawcy ( i siebie tez ).

    Co podac wtedy na NIP-3, skoro nie ma adresu zameldowania
    > (ani stalego ani czasowego) w Polsce, a jest w Niemczech - nic?

    podaj miejsce zameldowania w Niemczech

    > I co z paszportem - wyrabialam go w zeszlym roku w Polsce. Wiem,
    > ze przeprowadzajac sie do innego wojewodztwa nalezy zrobic nowy
    > paszport, ale co w przypadku wymeldowania sie z Polski?

    Musisz uaktualnic dane.

    Mam robic
    > nowy paszport w konsulacie w Niemczech ('drobne' 90 Euro) czy w
    > jakims glownym biurze paszportowym w Warszawie (jesli takie jest)?

    Gdzie chcesz

    brett