  • Data: 2002-03-24 14:57:57
    Temat: Odp: 86 - kat.B prawko - prośba
    Od: "pierwek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak

    no pożartowaliśmy troszeczkę ale...

    O ile jestem w stanie zaakceptować myśl że moja 17 letnia córka może
    pojechać autem w miasto (może dlatego, że ma dopiero 1,5 roku :) )to nie
    wyobrażam sobie jej jazdy na trasie powiedzmy 200-300km np nad morze lub w
    góry. Wariatów na drodze nie brakuje :( i należy mieć pewne doświadczenie i
    wyobraźnie by nie przenieść się na tamten świat pomimo, że miało się rację
    na drodze.
    Dlatego może wiek 17 lat w terenie zabudowanym a poza ter. zab., z
    opiekunem - co do 16 lat zdecydowanie NIE!

    I myślę tu o bezpieczeństwie samych młodych kierowców jak i innych
    uczestników ruchu drogowego jak i przechodniów.

    pozdrawiam
    Przemek