  • Data: 2012-03-23 18:34:30
    Temat: Odmowa reklamacji - <6 m-cy
    Od: "rg" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zareklamowałem towar.
    Sklep orzekł, że nie jest on niezgodny z umową, a "drobna niedogoność" to z
    mojej winy.

    Całość poniżej 6 miesięcy od daty zakupu.

    Bujać się z rzecznikiem konsumenta czy od razu składać pozew do sądu i ew.
    powoływać rzeczoznawcę na rozprawie?

    Dodam, że pismo odmowne mam od sprzedawcy, bez opinii biegłego (czyli sklep
    niezbyt mi udowodnił, że to moja wina -- zresztą nie dziwię, że nie podparli
    się rzeczoznawcą). Czy to coś zmienia/skraca drogę postępowania?

    Google sprawdzone, ale w zasadzie same ogólniki.