  • Data: 2003-06-01 23:52:39
    Temat: Odkupienie kawalka dzialki od sasiada.
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczow.

    Mam dzialke budowlana o szerokosci 16m, dlugosci 60m.
    Sasiad ma duzo wieksza dzialke.
    Chce od sasiada dokupic 5 metrow z jego dzialki budowlanej. On na to wyraza
    zgode.

    Czy jest to mozliwe? To znaczy jak to wyglada formalnie?

    Chcialbym tez, zeby zakupu dokonala moja narzeczona (dzialka 16m - jest moja
    wlasnoscia).
    Czy w takim wypadku jest mozliwa sprzedarz paska dzialki o szerokosci 5
    metrow?

    Pozdrawiam, Zbyszek.