  • 21. Data: 2007-10-13 19:18:50
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 20:43
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <i...@n...lechistan.com>):

    > Póki nie trafi na debili z Delta Security - wtedy lepiej mieć przy sobie
    > broń palną ;)

    To, że ty trafiłeś na degeneratów......

    Spotkałem już parę razy moich byłych uczniów w roli ochroniarzy... Nie
    wierzę, że nagle stali się złymi bandytami....

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 22. Data: 2007-10-13 19:47:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Tristan pisze:
    > Od tego są przechowalnie... Ja wręcz jestem wkurzony na
    > Rozumiem ze masz na mysli Arkadie?

    W Arkadii nie ma MM.

    Piotr

  • 23. Data: 2007-10-13 19:54:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Jak niby zagrazaja?

    No nie wiesz? To tak jak z chlebakami - które (jak nazwa wskazuje) służą
    do noszenia grantów... ;->

  • 24. Data: 2007-10-13 20:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Nieraz byłem świadkiem, jak plecakowiec trącał plecakiem inne osoby albo
    > zrzucał towar ze stosów...

    No to płaszcze też niebezpieczne.

    > A nawet jeśli nie, to skutecznie klinuje
    > przejście pomiędzy regałami.

    Podobnie jak gruby facet czy kobieta w ciąży.

    > Torby podobnie, a do tego utrudniają śledzenie złodziejów.

    Podobnie jak płaszcze itepe.

    ATSD to co utrudnia śledzenie końcówek deklinacyjnych?

    [ciach]

    > No u nas skrytki były tuż przy ochroniarzu, więc chyba niespecjalnie u nas z
    > tym był problem.

    ROTFL

    Ty piszesz serio, czy udajesz naiwnego? Ochroniarze z takich szemranych
    firemek ochroniarskich to właśnie bardzo często biorą udział w
    organizacji takich kradzieży albo wręcz sami je popełniają.

  • 25. Data: 2007-10-13 20:30:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:
> [...]
    >
    > Spotkałem już parę razy moich byłych uczniów w roli ochroniarzy... Nie
    > wierzę, że nagle stali się złymi bandytami....

    Ja też nie wierzyłem.

    Zwróć uwagę np. na wątek "Centrum Janki" z maja tego roku z grupy
    pl.regionalne.warszawa - nie uwierzyłem ostrzeżeniom Liptona i
    planowałem pojechać pstryknąć parę fotek w CH Janki (jakiś miesiąc czy
    dwa wcześniej widziałem tam coś przesympatycznego i wątek przypomniał
    mi, że chodziło mi po głowie uwiecznienie tego obiektu). Jak dzień
    wcześniej niż planowałem "sprowokowało" mnie niebo po burzy i
    pstryknąłem zdjęcia (i to na zewnątrz!)... cóż, skutki znasz.

  • 26. Data: 2007-10-13 21:11:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Sat, 13 Oct 2007 21:17:38 +0200, od Tristan :

    tak, wszystko się zgadza, czasem trudno jest kontrolować plecak i można
    zrzucić towar, który zresztą też czasem jest dość kretyństko w sklepie
    ustawiany

    być może boją się terroryzmu, trzeba zauważyć, że łatwo w plecaku
    pozostawić dośc znaczną ilość materiału wybuchowego;

    na szczęscie PL jest dośc spokojnym krajem i nie ma kontroli
    pirotechnicznej i antyterrorystycznej przed wejściem do sklepu...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów

  • 27. Data: 2007-10-13 21:18:03
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    Przypominam sobie, że w Niemczech w latach 1990-1995 w sklepach MetroGroup
    obsługa zawracała nawet kobiety z większymi torebkami osobistymi, poza tym
    tam wszyscy klienci przyjeżdżali własnymi samochodami w wszelkie bagaże
    zostawiali na parkingu.

    W Niemczech także jest ochrona, ale bardzo dyskretna, nie ma armii
    umundurowanych agentów ochrony. Drobni złodzieje oczywiście także grasują,
    ale z tego co wiem ochrona z nimi nie dyskutuje tylko łapie i oddaje w ręce
    policji.

  • 28. Data: 2007-10-13 21:22:20
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PiotRek pisze:

    > W Arkadii nie ma MM.

    Jest Saturn, przeciez to jedno i to samo :D

    Jacek

  • 29. Data: 2007-10-13 21:26:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 22:26:00 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ty piszesz serio, czy udajesz naiwnego? Ochroniarze z takich szemranych
    > firemek ochroniarskich to właśnie bardzo często biorą udział w
    > organizacji takich kradzieży albo wręcz sami je popełniają.

    Autentycznie, masz już obsesję na punkcie ochroniarzy.
    Czyżby jakieś kompleksy? "Wprawdzie ci mężczyźni są tacy duzi i silni, że
    mogą mnie uderzyć, ale ja wiem, że są bardzo głupi"?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 30. Data: 2007-10-13 21:29:46
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > Nieraz byłem świadkiem, jak plecakowiec trącał plecakiem inne osoby albo
    > zrzucał towar ze stosów... A nawet jeśli nie, to skutecznie klinuje
    > przejście pomiędzy regałami.

    To jaki mial plecak? Ze stelazem?

    > Torby podobnie, a do tego utrudniają śledzenie złodziejów.

    He?? Kazdy czlowiek z plecakiem badz torba to wg Ciebie potencjalny
    zlodziej? Wydaje mi sie ze duzo latwiej cos schowac za pazuche niz do
    plecaka, ale czy ochrona chce aby oddawac swoje plaszcze albo ubrania? Nie.

    > Mam na myśli M1 w Zabrzu, ale MM chyba ogólnie zrezygnował z tego
    > ulepszenia. :(

    I bardzo dobrze.

    > No u nas skrytki były tuż przy ochroniarzu, więc chyba niespecjalnie u nas z
    > tym był problem.

    A w Arkadii (choc tam jest Saturn, ale to to samo) skrytki byly z dala
    od ochroniarzy. Korzystalo sie z nich po wrzuceniu 2 zlotych. Nikt ich
    nie pilnowal i z tego co wiem, zlodziejaszki sobie z nich niezly biznes
    zrobily. Tak czy inaczej idzie ku lepszemu skoro MM i Saturn
    definitywnie zrezygnowaly z szafek i deponowania plecakow itp.

    > No jak szedłem z laptopem to ochroniarz grzecznie pytał czy mam coś
    > wartościowego i jak usłyszał, że laptop, to odchodził...

    A w Warszaie chca aby im okazac. Zreszta co ich obchodzi co masz w
    torbie/pleacku?

    > Ale ja nie mówię o przeszukiwaniu, ale o depozytach.

    Ona pokazala zawartosc plecaka. Kolejny dowod na to ze nie warto z
    ochroniarzami dyskutowac.

    Choć przeszukać też raz
    > się dałem, jak się bramka włączyła... Po co mnożyć kłopoty? Zadaniem
    > ochroniarza jest dbanie o bezpieczeństwo i po co mu pracę utrudniać?

    Jakie bezpieczenstwo? Chcec zagladania do Twojego plecaka nazywasz
    wzgledami bezpieczenstwa? Ja raczej odnosze wrazenie ze praca
    ochroniarza polega tylko i wylacznie na utrudnianiu zycia zwyklym klientom.

    > No cóż, gdzie drwa rąbią..... Ja bym oświadczył że to nie jest kradzione i
    > sobie poszedł.

    Powiedz to 12 letniej dziewczynce, zwlaszcza w sytuacji gdzie ja
    zatrzymali i "zaciagneli" do swojego pokoiku dla zatrzymanych.

    Jacek