  • 61. Data: 2007-10-15 18:51:43
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek (G) wrote:

    > Od czego? Ciekawe jestem, ilu takich marketowych złodziei złapała
    > ochrona z tym monioringiem (nie wiem dlaczego z dużej litery). Obawiam
    > się, że statystyki nie popierają Twojej dość śmiałej tezy.

    A'propos - dzisiaj byłem w tym całym CH Janki i chciałem zrobić wreszcie
    to upatrzone zdjęcie w środku. Niestety - okazało się, że całkiem spora
    figurynka, która była moim "celem" (maneki-neko przy barku z sushi)
    została jakiś czas temu skradziona...

    Cóż - ochrona dzielnie zwalcza fotoamatorów, ale ze złodziejami jakoś
    słabo sobie radzą ;-/

  • 62. Data: 2007-10-15 19:27:52
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Artur pisze:

    > Nie mówię o inwalidach bez rąk, dłoni.
    > W przypadku normalnych ludzi - mają nieść je w dłoni a nie na plecach.
    > Ciekawie by się działo gdyby np. ludzie z nartami korzystali z komunikacji
    > miejskiej z nartami na nogach a nie noszących ich w rękach. Przykładów
    > można mnożyć.
    > Ale tutaj też wychodzi "wychowanie z domu" oraz inteligencja i zdolność
    > postrzegania świata przez takie indywidua.

    We Wrocławskim MPK jest do tego odpowiedni pkt. w regulaminie :-)

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 63. Data: 2007-10-15 20:12:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 15 października 2007 20:47
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <n...@n...lechistan.com>):

    > Znaczy się ty swoje narzędzie gwałtu zostawiasz w domu, zanim wyjdziesz
    > na ulicę? ;->

    Stary dowcip... Nikt nie mówi, żeby plecaków nie brać do busa, ale żeby je
    stosownie nosić... Podobnie jak owo narzędzie.... Jego użycie w busie też
    jest jakby niewskazane... Zwłaszcza wobec osób trzecich.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 64. Data: 2007-10-16 11:54:12
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 15 Paź, 18:29, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Jak koleś zdejmie plecak i trzyma w ręce. Łatwiej go wyrwać, może o to
    > chodziło. Plecak zdjąć z czyiś pleców już trudniej.

    A mi sie zawsze wydawalo, ze jak mam plecak na plecach i go nie widze,
    to znacznie latwiej jest cos z niego wyjac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 65. Data: 2007-10-17 10:26:41
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Rafal M pisze:

    > A mi sie zawsze wydawalo, ze jak mam plecak na plecach i go nie widze,
    > to znacznie latwiej jest cos z niego wyjac.

    Z tego co słyszałem, tzw. kieszonkowcom (a takich w warszawie są całe
    szajki), wydaje się, że łatwiej zagląda się do plecaka, gdy właściciela
    nie ma w pobliżu. Ale najwyraźniej techniki są różne. Ja się na tym nie
    znam.

    Arek

  • 66. Data: 2007-10-17 11:24:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 17 października 2007 12:26
    (autor Arek (G)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ff4o4a$k0h$2@atlantis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > szajki), wydaje się, że łatwiej zagląda się do plecaka, gdy właściciela
    > nie ma w pobliżu. Ale najwyraźniej techniki są różne. Ja się na tym nie

    A noszenie plecaka w ręce w busie czy tramwaju to sytuacja ,,właściciela nie
    ma w pobliżu''?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 67. Data: 2007-10-17 15:35:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <ff4o4a$k0h$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > A noszenie plecaka w ręce w busie czy tramwaju to sytuacja ,,właściciela nie

    Do czasu gdy mu ktoś ten plecak nie wyszarpie. A tak właśnie robią
    "kieszonkowcy". Takie wyciąganie czegoś po cichaczu to tylko na filmach.

    Arek

  • 68. Data: 2007-10-20 22:31:01
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > Do czasu gdy mu ktoś ten plecak nie wyszarpie. A tak właśnie robią
    > "kieszonkowcy".
    [...]
    > Arek

    sorry, ale to chyba nie kieszonkowcy, ale rabusie.

  • 69. Data: 2007-10-20 22:31:01
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Arek (G) napisał:

    > Do czasu gdy mu ktoś ten plecak nie wyszarpie. A tak właśnie robią
    > "kieszonkowcy".
    [...]