  • 31. Data: 2007-10-13 21:30:04
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:47113715$1@news.home.net.pl...

    > Jest Saturn, przeciez to jedno i to samo :D

    Niezupełnie. To tak jakbyś napisał, że w Arkadii jest Makro
    albo Real... ;)

    Piotr

  • 32. Data: 2007-10-13 21:37:58
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    PiotRek pisze:

    > Niezupełnie. To tak jakbyś napisał, że w Arkadii jest Makro
    > albo Real... ;)

    No Makro i Real to jednak sklepy o innym profilu dzialalnosci. A Saturn
    powstal chyba tylko po to aby sztucznie stworzyc konkurencje MM. Tak czy
    inaczej pewnie zasady w obu sklepach panuja dokladnie takie same :)

    Jacek

  • 33. Data: 2007-10-13 21:43:18
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:6dk7u4-5dn.ln1@ncc1701.lechistan.com,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> typed:

    > No nie wiesz? To tak jak z chlebakami - które (jak nazwa wskazuje)
    > służą do noszenia grantów... ;->

    Tak, grantów, te wykształciuchy są niebezpieczne ;)

    --
    tbr

  • 34. Data: 2007-10-14 09:28:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 22:26
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <u...@n...lechistan.com>):

    > No to płaszcze też niebezpieczne.

    Pewnie też, ale ludzi w płaszczu draculi jest mniej. Poza tym, płaszcze
    jednak nie są tak inwazyjne

    > Podobnie jak gruby facet czy kobieta w ciąży.

    Owszem. Ale ten z plecakiem ma rozwiązanie bezproblemowe.

    > Podobnie jak płaszcze itepe.

    Owszem. niestety szatni na targowiskach nie ma. Podobnie zresztą jak
    niestety w kinach, co też jest bez sensu :(

    > ROTFL
    > Ty piszesz serio, czy udajesz naiwnego? Ochroniarze z takich szemranych
    > firemek ochroniarskich to właśnie bardzo często biorą udział w
    > organizacji takich kradzieży albo wręcz sami je popełniają.

    Bredzisz. Wielu moich byłych uczniów jest ochroniarzami....
    Masz ochroniarzofobię, a cały świat to nie Janki.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 35. Data: 2007-10-14 09:37:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 23:29
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <471138d3$1@news.home.net.pl>):

    > To jaki mial plecak? Ze stelazem?

    Nie, normalny.... Nie wiem jakie są u Was alejki pomiędzy straganami, ale u
    nas w MM np. wśród gier jest na szerokość człowieka. Więc jak się ustawić
    na płasko to się da przejść. A klient z plecakiem jest na płasko tak samo
    szeroki jak w poprzek.

    > He?? Kazdy czlowiek z plecakiem badz torba to wg Ciebie potencjalny
    > zlodziej?

    Nie.... Ale trzeba uważniej obserwować, bo ma łatwiejsze pole do ataku.

    > Wydaje mi sie ze duzo latwiej cos schowac za pazuche niz do
    > plecaka,

    Nie do plecaka, a do torby. Napisałem ,,TORBY podobnie, a DO TEGO
    utrudniają...''

    > ale czy ochrona chce aby oddawac swoje plaszcze albo ubrania?

    No płaszcze i owszem.... Powinna być szatnia.

    > I bardzo dobrze.

    Niedobrze... Mi samemu niewygodnie z bagażami... Poza tym, nie mogę
    obskoczyć dwóch targowisk jednocześnie. Jak kupię w MM to żegnaj empiku a
    jak w empiku to żegnaj MM. Przechowalnie dawały mi luksus wygody. Teraz
    jestem jak baba za prlu co z siatami targa pomiędzy straganami.

    > A w Arkadii (choc tam jest Saturn, ale to to samo) skrytki byly z dala
    > od ochroniarzy. Korzystalo sie z nich po wrzuceniu 2 zlotych. Nikt ich
    > nie pilnowal i z tego co wiem, zlodziejaszki sobie z nich niezly biznes
    > zrobily.

    No ale 2zł wydaje kluczyk. A nie że jak złodziej da 2zł to mu wyda Twoje.

    > A w Warszaie chca aby im okazac. Zreszta co ich obchodzi co masz w
    > torbie/pleacku?

    Widać Warszawa ma zdegenerowaną ochronę. U nas są mili.

    > Jakie bezpieczenstwo? Chcec zagladania do Twojego plecaka nazywasz
    > wzgledami bezpieczenstwa?

    Oczywiście. Jako niezłodziej nie mam nic do ukrycia, a poza tym popieram
    walkę ze złodziejami.

    > Ja raczej odnosze wrazenie ze praca
    > ochroniarza polega tylko i wylacznie na utrudnianiu zycia zwyklym
    > klientom.

    Nie spotkałem się. Raz w MM kazali pokazać teczkę, bo bramka wyła. Raz w
    Empiku siatkę empikowską porównali z paragonem, bo bramka wyła.

    Raz chciała mnie w Geancie za samo wejście na 2sekundy na halę zrewidować,
    ale wtedy uznałem, że to już właśnie jest złośliwość, bo się czepia, że nic
    nie kupiłem i ją spławiłem. Ale to był 1 przypadek i reakcja na spławienie
    zerowa. Może jej się spodobałem, a nie że wlazłem ino na sekundę :D

    > Powiedz to 12 letniej dziewczynce, zwlaszcza w sytuacji gdzie ja
    > zatrzymali i "zaciagneli" do swojego pokoiku dla zatrzymanych.

    Straszne... Za chwilę się dowiem, że ją zgwałcili itepe.

    A świat jest taki różowy dla 12letnich dziewczynek?

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 36. Data: 2007-10-14 09:38:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 22:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <m...@n...lechistan.com>):

    > Zwróć uwagę np. na wątek "Centrum Janki" z maja tego roku z grupy
    > pl.regionalne.warszawa - nie uwierzyłem ostrzeżeniom Liptona i
    > planowałem pojechać pstryknąć parę fotek w CH Janki

    Dobra, mamy zdegenerowane targowisko w dość można by rzec zdegenerowanym
    mieście. Nie patrz na resztę kaczystanu przez ten pryzmat.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 37. Data: 2007-10-14 10:27:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Autentycznie, masz już obsesję na punkcie ochroniarzy.

    Nie, nie obsesję. Tylko informacje z wiarygodnego źródła.

  • 38. Data: 2007-10-14 10:30:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Pewnie też, ale ludzi w płaszczu draculi jest mniej. Poza tym, płaszcze
    > jednak nie są tak inwazyjne

    ROTFL

    > Owszem. Ale ten z plecakiem ma rozwiązanie bezproblemowe.

    Tak? Zostawisz swojego wartego kilka tysięcy laptopa z poufnymi danymi
    wartymi znacznie więcej w tandetnej szafeczce centrum handlowego? Z
    głupim się na rozum zamieniłeś?

    > Owszem. niestety szatni na targowiskach nie ma. Podobnie zresztą jak
    > niestety w kinach, co też jest bez sensu :(

    Czyli twój argument jest do d*.*py.

    [ciach]

    > Bredzisz. Wielu moich byłych uczniów jest ochroniarzami....

    Bycie twoim uczniem świętym nie czyni. Ba, nawet poprawnej gramatyki nie
    gwarantuje ;->

    > Masz ochroniarzofobię, a cały świat to nie Janki.

    Wyraźnie pisałem "z takich szemranych". Są porządniejsze firmy.

  • 39. Data: 2007-10-14 10:33:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiber wrote:
    > In news:6dk7u4-5dn.ln1@ncc1701.lechistan.com,
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> typed:

    > Tak, grantów, te wykształciuchy są niebezpieczne ;)

    Auć ;)

    Dobre :)

    Miało być, oczywiście, "granatów", ale to jasne ;)

  • 40. Data: 2007-10-14 11:18:31
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

> [...]
    > jak w empiku to żegnaj MM. Przechowalnie dawały mi luksus wygody. Teraz
    > jestem jak baba za prlu co z siatami targa pomiędzy straganami.

    A to niby czemu? Jak kupisz cos w jednym sklepie to juz nie mozesz wejsc
    i kupic czegos w drugim? Dobre

    > No ale 2zł wydaje kluczyk. A nie że jak złodziej da 2zł to mu wyda Twoje.

    He? O co Ci chodzi? Co z tego ze wydaje kluczyk, jak zlodziej do
    otwarcia tej szafki potrzebuje spinacza albo srubokreta?

    Jacek