  • 11. Data: 2007-10-13 17:04:40
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 18:49
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4710f705$1@news.home.net.pl>):

    > Najlepiej w ogole z nimi nie dyskutowac tylko odpowiadac nie dziekuje,
    > nie skrorzystam itp i wchodzic smialo do sklepu. Z wlasnego
    > doswiadczenia wiem ze to w zupelnosci wystarcza.

    Najlepiej być miłym i zrozumieć to, że porządek musi być i że nawet jak nie
    mają prawa żądać, to nie proszą o to ze złośliwości, ale z powodów jasno
    określonych i koniecznych.

    Ale nie... ,,Na złość zrobię wszystko, żeby być anty''.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 12. Data: 2007-10-13 17:06:49
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

> [...]
    > określonych i koniecznych.
    >
    > Ale nie... ,,Na złość zrobię wszystko, żeby być anty''.

    Dlaczego na zlosc? A jak beda chcieli abys sciagnal spodnie przed
    wejsciem to tez to potulnie zrobisz? Pewnie tak, bo nie bedziesz nikomu
    robic na zlosc.

    Jacek

  • 13. Data: 2007-10-13 17:30:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 19:06
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4710fb31$1@news.home.net.pl>):

    > Dlaczego na zlosc? A jak beda chcieli abys sciagnal spodnie przed
    > wejsciem to tez to potulnie zrobisz? Pewnie tak, bo nie bedziesz nikomu
    > robic na zlosc.

    ja się tam nie spotkałem z żadnymi wygórowanymi żądaniami. A plecaki czy
    torby bardzo dobrze, że każą zostawiać... Plecak/torba w sklepie zagraża
    bezpieczeństwu. Od tego są przechowalnie... Ja wręcz jestem wkurzony na
    Medialnego Marka, że zlikwidowali przechowalnię i muszę targać bagaż ze
    sobą na halę. Wcześniej sobie luksusowo chowałem w szafeczce i spokojnie
    mogłem połazić między półkami... A teraz muszę robić osobne wyprawy i
    zostawiać wcześniej rzeczy w domu.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 14. Data: 2007-10-13 18:06:44
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Tristan pisze:

    > A plecaki czy
    > torby bardzo dobrze, że każą zostawiać... Plecak/torba w sklepie zagraża
    > bezpieczeństwu.

    Jak niby zagrazaja?

> [...]
    > sobą na halę. Wcześniej sobie luksusowo chowałem w szafeczce i spokojnie
    > mogłem połazić między półkami... A teraz muszę robić osobne wyprawy i

    Rozumiem ze masz na mysli Arkadie? Bo z tego co mi wiadomo to tam sie
    mnozyly kradzieze z tych szafek depozytowych. A jak wiesz za rzeczy
    pozostawione w depozycie to sklep zazwyczaj odpowiadac nie chce.
    Wiec co ma zrobic np czlowiek, ktory w plecaku ma wartosciowe rzeczy?
    Oddac do depozytu i narazic sie na ich utrate? Ja swoja wlasnosc szanuje
    i nie mam ochoty aby dostala sie w niepowolane lapska, ani zeby mi ktos
    w moich gaciach grzebal.

    Poza tym znane mi sa rozne przypadki, np gdy po pokazaniu zawartosci
    plecaka, pewna dziewczynka byla oskarzana o kradziez bo w plecaczku
    miala batonik, ktory de facto dostala od rodzicow przed pojsciem do
    szkoly. Dziewczynke ochroniarze zatrzymali, i wezwali policje. Rodzice o
    calym zajsciu dowiedzieli sie dopiero jak dziewczynka wrocila do domu i
    im to opowiedziala.

    Jacek

  • 15. Data: 2007-10-13 18:17:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Plecak/torba w sklepie zagraża bezpieczeństwu.

    Gryzie? Kopie? Strzela amunicją ostrą?
    Idz napij się wody, bo gadasz głupoty.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2007-10-13 18:18:32
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 19:30:37 +0200, Tristan napisał(a):

    > Plecak/torba w sklepie zagraża
    > bezpieczeństwu.

    A czyjemu jesli mozna spytac?
    --
    marcin

  • 17. Data: 2007-10-13 18:41:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Zatrzymac w ogóle prawa nie maja. moga ujac na goracym uczynku
    > popelnienia przestepstwa, ale to wiaze sie z konsekwencjami. Inna

    Ewentualnie wykroczenia :)

  • 18. Data: 2007-10-13 18:43:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Najlepiej w ogole z nimi nie dyskutowac tylko odpowiadac nie dziekuje,
    > nie skrorzystam itp i wchodzic smialo do sklepu. Z wlasnego
    > doswiadczenia wiem ze to w zupelnosci wystarcza.

    Póki nie trafi na debili z Delta Security - wtedy lepiej mieć przy sobie
    broń palną ;)

  • 19. Data: 2007-10-13 19:06:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d3g7u4-d7n.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ewentualnie wykroczenia :)

    Faktycznie. wykroczenia również.

  • 20. Data: 2007-10-13 19:17:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 20:06
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4711093d$1@news.home.net.pl>):

    > Jak niby zagrazaja?

    Nieraz byłem świadkiem, jak plecakowiec trącał plecakiem inne osoby albo
    zrzucał towar ze stosów... A nawet jeśli nie, to skutecznie klinuje
    przejście pomiędzy regałami.

    Torby podobnie, a do tego utrudniają śledzenie złodziejów.

    > Od tego są przechowalnie... Ja wręcz jestem wkurzony na
    > Rozumiem ze masz na mysli Arkadie?

    Mam na myśli M1 w Zabrzu, ale MM chyba ogólnie zrezygnował z tego
    ulepszenia. :(

    > Bo z tego co mi wiadomo to tam sie
    > mnozyly kradzieze z tych szafek depozytowych. A jak wiesz za rzeczy
    > pozostawione w depozycie to sklep zazwyczaj odpowiadac nie chce.

    No u nas skrytki były tuż przy ochroniarzu, więc chyba niespecjalnie u nas z
    tym był problem.

> [...]
    > Oddac do depozytu i narazic sie na ich utrate? Ja swoja wlasnosc szanuje
    > i nie mam ochoty aby dostala sie w niepowolane lapska, ani zeby mi ktos

    No jak szedłem z laptopem to ochroniarz grzecznie pytał czy mam coś
    wartościowego i jak usłyszał, że laptop, to odchodził...

> [...]
    > plecaka, pewna dziewczynka byla oskarzana o kradziez bo w plecaczku
    > miala batonik, ktory de facto dostala od rodzicow przed pojsciem do

    Ale ja nie mówię o przeszukiwaniu, ale o depozytach. Choć przeszukać też raz
    się dałem, jak się bramka włączyła... Po co mnożyć kłopoty? Zadaniem
    ochroniarza jest dbanie o bezpieczeństwo i po co mu pracę utrudniać?

    > Dziewczynke ochroniarze zatrzymali, i wezwali policje. Rodzice o
    > calym zajsciu dowiedzieli sie dopiero jak dziewczynka wrocila do domu i
    > im to opowiedziala.

    No cóż, gdzie drwa rąbią..... Ja bym oświadczył że to nie jest kradzione i
    sobie poszedł.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl