  • 61. Data: 2008-06-11 23:03:04
    Temat: Re: Ochroniarz czy przestępca?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > A granicą absurdu na razie jest AFAIR wjazd "służb" w wyniku użycia
    > przez ironizującego słów, które ktoś potraktował poważnie, polecam
    > archiwa p.r.f.c (.foto.cyfrowa). To od strony piszacego.

    <wlodbarowi> wjechali za ta deklarowana chec robienia fotek dzieciom?!

    > Ja tam bym zalecał emotikonki. Jednak.
    > I teraz rozważ, czy żartuję, czy piszę poważnie.

    Ech, albo ja sie starzeje, albo dochodza do glosu na newsach
    roczniki aliterackie. Paranoi nigdy za malo, wiec chyba
    zaczne mordki wsadzac co drugie zdanie ;)

    > (wyjątkowo oszczędzający nawet na znakach interpunkcyjnych
    > innych od kropki)

    O, tak! Zauwazylem, ze jestes juz na tyle 'semantycznie ostrozny',
    ze trudno u Ciebie uswiadczyc zdanie podwojnie podrzednie zlozone :D

    Ale trudno mi bylo sie powstrzymac od tego drobnego 'testu hipotezy',
    bo: (a) akurat mialem wolny dzien, (b) swiezo czytalem 'Thud!' Pratchetta.
    A po jego lekturze troszke sie zmienia postrzeganie jezyka.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 62. Data: 2008-06-12 07:24:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2008, Jacek_P wrote:

    > <wlodbarowi> wjechali za ta deklarowana chec robienia fotek dzieciom?!

    Nie, wcześniej. Intensywniej zacząłem czytać prfc gdzieś tak na przełomie
    2004/2005 (z okazji rozglądania się za jakąś hybrydą) i była to już
    "akcja historyczna".

    > roczniki aliterackie. Paranoi nigdy za malo, wiec chyba
    > zaczne mordki wsadzac co drugie zdanie ;)

    Wiem, że niektórzy mają mi to za złe, ale zauważasz dobrze że tak robie :D

    pzdr, Gotfryd