  • 1. Data: 2008-06-09 20:59:23
    Temat: [Wielki sukces policji] W poszukiwaniu potrzebnych haków
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Był sobie mały i złowrogi serwis rozpowszechniający nieprawo treści:
    http://www.polskieseriale.org/

    Właściciel przed kilkoma dniami napisał o nalocie policji:
    http://www.polskieseriale.org/forum/telewizja-polska
    -vs-admin-polskieseriale-org-t-79.html
    "Kilka dni temu policja w odpowiedzi na doniesienie telewizji polskiej
    odwiedziła mnie w domu i zabrała wszystkie komputery oraz nośniki danych
    jakie posiadałem. Z tego co usłyszałem poszukiwali odcinków M jak Miłość
    i podobno pobierałem za ich udostępnianie na stronie opłaty"

    No to szybka weryfikacja tego złodzieja i pijaka rozpowszechniającego
    skrycie seriale:

    1. Była funkcjonalność serwisu aktualnie niedostępna ze strony głównej,
    więc szybki podgląd w indeks Google'a:
    http://www.google.pl/search?q=site%3Apolskieseriale.
    org

    2. Widać zaindeksowane strony, w tym np:
    http://www.polskieseriale.org/mjakmilosc/

    3. Klikamy na powyższy link... i okazuje się, że serwis wciąż
    funkcjonuje a pirat, złodziej i pijak nie zablokował dostępu, jedynie
    usunął linki ze strony głównej. Mamy szereg linków do poszczególnych
    odcinków. Klikamy na przypadkowy odcinek, np:
    http://www.polskieseriale.org/mjakmilosc/94/Odcinek_
    579/
    Otwiera się strona z krótkim opisem i podstępnym pirackim linkiem.
    Klikamy, bo przecież każdy internauta to złodziej i nie odmówimy sobie
    tej przyjemności...

    4. _Otwarty został popup ze stroną pochodzącą z... serwera itvp.pl,
    serwisu prowadzonego oficjalnie przez TVP, gdzie znajduje się link do
    serialu i jest możliwość jego ściągnięcia_.

    Policji życzę wielu haków. Polakom gratuluję policjantów.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 2. Data: 2008-06-09 21:10:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał(a) :

    > 4. _Otwarty został popup ze stroną pochodzącą z... serwera itvp.pl,
    > serwisu prowadzonego oficjalnie przez TVP, gdzie znajduje się link do
    > serialu i jest możliwość jego ściągnięcia_.

    Ja tam nie wiem, jak działa ten system, ale jedna z użytkowniczek
    podanej strony napisała:
    "Placac itvp bylabym dzis bankrutem". Wynika z tego, że to jest
    jednak płatny materiał? Oczywiście płatny do kasy itvp. Czy
    bezpłatny?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2008-06-09 21:23:45
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > "Placac itvp bylabym dzis bankrutem". Wynika z tego, że to jest jednak
    > płatny materiał? Oczywiście płatny do kasy itvp. Czy bezpłatny?

    Nie korzystałem z itvp.pl, więc nie znam szczegółów i założę
    najczarniejszy scenariusz o tym, że odcinki na itvp.pl są dostępne
    odpłatnie. Przynajmniej w założeniu... bo pod linkiem (z wspomnianego
    popupu)
    http://www.itvp.pl/player.html?mode=1&channel=452&vi
    deo_id=35043
    widać ogólnodostępną stronę, link do pliku wmv i możliwość
    nieskrępowanego ściągnięcia odcinka.*

    Nie chcę być złym prorokiem, ale wietrzę sukces na miarę hakiera od
    Depeche Mode, który to odnalazł "Precious" przez wyszukiwarkę na stronie
    producenta: http://prawo.vagla.pl/node/5922
    No ale Policji odniosła sukces, bo zastraszony dla świętego spokoju się
    przyznał i wniósł o dpk.

    *) przepraszam, od jutra nie będę już dostępny w internecie, spodziewam
    się niespodziewanego nalotu Hiszpa.. polskiej Policji w związku z
    podejrzeniem rozpowszechniania utworu. ;)

    --
    Sala chwały: www.prokurwatura.pl/sala-chwaly
    Indeks stron zakazanych: www.prokurwatura.pl/indeks-stron-zakazanych

  • 4. Data: 2008-06-09 21:49:56
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Ja tam nie wiem, jak działa ten system, ale jedna z użytkowniczek
    > podanej strony napisała:
    > "Placac itvp bylabym dzis bankrutem". Wynika z tego, że to jest jednak
    > płatny materiał?

    Sprawdziłem, wszystkie odcinki (sprawdziłem kilkanaście wyrywkowo
    począwszy od pierwszego do ostatniego) są dostępne darmowo. Szkopuł w
    tym, że domyślnie otwierają się w Windows Media Playerze, który coś tam
    bąka o DRM. Przykładowy odcinek:
    http://www.itvp.pl/player.html?mode=0&channel=452&vi
    deo_id=22059

    No, ale jestem internautą, więc złodziejem z definicji, i pokusiłem się
    o zmianę parametru mode z 0 na 1, tak jak było to na polskieseriale.org,
    powstał link:
    http://www.itvp.pl/player.html?mode=1&channel=452&vi
    deo_id=22059
    i materiał już nie jest chroniony przez DRM zaś TVP ochoczo serwuje
    materiał do ściągniecia aż z dwóch źródeł. Widzę nowy trend w
    bezpieczeństwie IT - zabezpieczenie serwera za pomocą zawiadomienia. :))

    No niechybnie czeka mnie nalot. :) Teram muszę przecierpieć i obejrzeć
    tę misyjną szmirę "M jak Miłość". Szkoda, żeby nalot się zmarnował. ;)

  • 5. Data: 2008-06-09 22:14:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej napisał(a) :

    > No niechybnie czeka mnie nalot. :) Teram muszę przecierpieć i obejrzeć
    > tę misyjną szmirę "M jak Miłość". Szkoda, żeby nalot się zmarnował. ;)

    Może to jest kara dodatkowa za oglądanie tej szmiry? Taki
    czyściec za życia ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 6. Data: 2008-06-09 22:17:31
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Najgorsze ze prokurwatorzy jak i biegli beda spiewac tak, jak im
    podpowiedza wielkie korpo... :/

  • 7. Data: 2008-06-09 23:06:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-10 00:14 Zbynek Ltd. pięknie wystukał/a:

    > Może to jest kara dodatkowa za oglądanie tej szmiry? Taki czyściec za
    > życia ;-)

    Chciałam w którąś niedzielę ściągnąć sobie czy obejrzeć odcinek Ranczo
    (bo po filmie mówili w tv, czy było napisane, że będzie można). Chce
    ściągać (bo obejrzeć się nie dało), a tu mi bezczelnie wyskakuje
    komunikat, żebym zapłaciła. Powiedziałam tym wszystkim dziadom: paszła!!
    (nie słyszeli mnie przed moim monitorem) i uśmiałam się do łez.
    Kurczę, wszędzie, gdzie tylko się da hieny obskubuja człowieka.

    --
    animka

  • 8. Data: 2008-06-09 23:19:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Kurczę, wszędzie, gdzie tylko się da hieny obskubuja człowieka.
    Uważasz, że należy ci się za darmo?
    Opłaty za łącza i serwery pewnie idą z drukowanych na bieżąco dolarów.

  • 9. Data: 2008-06-10 00:24:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    > Uważasz, że należy ci się za darmo?
    > Opłaty za łącza i serwery pewnie idą z drukowanych na bieżąco dolarów.

    Łącze też ma za darmo, nie oglądasz reklam?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2008-06-10 00:37:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-06-10 01:19 witek pięknie wystukał/a:
    > Uważasz, że należy ci się za darmo?
    > Opłaty za łącza i serwery pewnie idą z drukowanych na bieżąco dolarów.

    Wcale nie uważam, tylko kulturalna telwizja powinna poinformować, że tam
    się płaci, a nie zapraszać ! Mam gdzieś ich wszystkie polskie i
    niepolskie seriale, a już szczególnie jakiegoś Idola i taniec z
    gwiazdami, bo nie interesuje mnie jak oni się bawią za nasz abonament
    za reklamy, które nam wciskają robiąc przy tym krzywdę naszym oczom,
    słuchowi (szczególnie w nocy-jak ryknie taka reklama) i spokojowi
    wewnętrzenemu. Takie darcie mord w tych reklamach, że to tylko jakiś
    ćwok z domu wariatów może nadawać.

    --
    animka